Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: ul. Wołoska 5, Warszawa
Nr ref.: SWV/ 08/2017
Zakres zadań:
- kompleksowa obsługa stałych klientów na przydzielonym rynku;
- realizacja planów sprzedaży;
- codzienna praca w systemie SAP (m.in. wystawianie zleceń i faktur);
- bieżąca współpraca z handlowcem pracującym w terenie;
- udział w procesie rozpatrywania reklamacji;
- monitorowanie płatności.
Szukamy osób:
- posiadających doświadczenie w bezpośredniej sprzedaży telefonicznej (odpowiedzialność za grupę klientów i realizację planu sprzedaży będzie dodatkowym atutem);
- z dobrą znajomością obsługi komputera (znajomość programów CRM będzie dodatkowym atutem);
- lubiących kontakt z Klientem;
- potrafiących pracować pod presją czasu;
- ambitnych i nastawionych na realizację postawionych celów;
- chcących się uczyć i otwartych na nowe wyzwania;
- komunikatywnych, łatwo nawiązujących kontakty interpersonalne, pełnych optymizmu.
Oferujemy:
- pakiet szkoleń wprowadzających (szkolenia produktowe i systemowa, m.in. szkolenia z SAPa);
- stałe wynagrodzenie wzbogacone o premię;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- bardzo szeroki pakiet benefitów pozapłacowych ( prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do biletów do kina i teatru, bilety na mecze Legii, paczki świąteczne);
- możliwość rozwoju zawodowego;
- przyjazną atmosferę pracy.
Dołącz do nas! Jesteśmy największym, europejskim dystrybutorem materiałów służących do komunikacji wizualnej - papierów dla poligrafii i biur, materiałów opakowaniowych i tworzyw sztucznych. Jesteśmy liderem, tworzymy firmę, która stawia na ludzi. Wyróżnia nas wzajemne zaufanie i otwartość oraz przyjazna atmosfera pracy. Zostaliśmy uhonorowani za dbałość o pracowników i nazwani: Liderem Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Troskliwym Pracodawcą oraz zdobyliśmy wyróżnienie w konkursie Flexi Lider. Nasza firma jest również sygnatariuszem Karty Różnorodności.