HackerU, globalna organizacja, która od ponad 20 lat współpracuje z instytucjami edukacyjnymi na całym świecie, zapewniając najbardziej kompleksowe programy szkolenia zawodowego w dziedzinie Technologii Informacyjnej i Cyberbezpieczeństwa. Oferujemy pakiet, najlepszych na świecie, zorientowanych na karierę programów szkoleniowych, który zapewnia studentom niezbędne narzędzia do zdobycia tytułu CYBER EKSPERTA, oraz udanej kariery w dziedzinie cyberbezpieczeństwa.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydata na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi Klienta w Cyber Security
Polska, Warszawa
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- doradztwo i sprzedaż kompleksowych programów szkoleniowych z dziedziny Cyberbezpieczeństwa
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z pozyskanymi klientami
- odpowiedzialność za wdrożenie i przestrzeganie standardów obsługi klientów
- realizowanie celów firmy w oparciu o wartości i standardy
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego lub w trakcie nauki
- doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej produktów lub usług klientom indywidualnym i/lub instytucjonalnym oraz profesjonalnej obsłudze klientów:
- mile widziane doświadczenie z zakresu sprzedaży produktów lub usług w sektorze IT,
- mile widziane doświadczenie z zakresu sprzedaży szkoleń
- mile widziane doświadczenie we współpracy z uczelniami wyższymi
- wysokiej kultury osobistej i komunikatywności
- znajomości angielskiego na poziomie min średniozaawansowanym
- proaktywności i zaangażowania
- nastawienia ukierunkowanego na realizację celów
- motywacji, samodyscypliny i gotowości do długofalowego rozwoju zawodowego w ramach firmy
- dobrej znajomości pakietu MS Office
Kandydatom oferujemy:
- pełnowymiarowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne i motywujące wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami pracy
- szkolenie w oparciu o światowe standardy
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość pracy w dynamicznym, ambitnym zespole, możliwość rozwoju w innowacyjnej organizacji będącej częścią najszybciej rozwijającej się branży na świecie
- benefity pozapłacowe (m.in. opieka medyczna, pakiet sportowy, karta lunchowa)