Ogłoszenie numer: 3758220, z dnia 2020-10-14
Sentiell to Polska marka biżuterii, właścicielem marki jest Firma Handlowo Usługowa EKO Łukasz Rzepka. Zajmujemy się dystrybucją biżuterii do salonów jubilerskich w całej Europie za pośrednictwem serwisu online.
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi klienta (Obsługa w języku niemieckim)
Miejsce pracy: Leszno
Opis stanowiska
Helpdesk – handel internetowy B2B oraz B2C - obsługa eksportu
Miejsce pracy: Leszno (Wielkopolska)
Wynagrodzenie: 2800,00 - 3000,00 zł netto
Poszukujesz pracy w przyjaznej atmosferze współpracy? Jesteś szczera/y? Cenisz sobie pozytywne relacje w zespole i potrafisz je budować? Chcesz wziąć udział w budowaniu zespołu, który będzie się wspierał w realizacji celu? Jesteś osobą, która ma poczucie odpowiedzialności za firmę i osiągane cele?
Poszukujemy energicznej i kreatywnej osoby nastawionej pozytywnie do świata, lubiącej pracę z ludźmi, która będzie odpowiedzialna za utrzymywanie pozytywnego odbioru marki przez klientów biznesowych oraz konsumentów.
Wymagania
Wiemy, że wysoka kultura obsługi klienta, to wielka rzecz!
Powierzymy Ci tę misję, jeśli:
- Lubisz pracę z klientami i posiadasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Uwielbiasz język niemiecki i biegle się nim posługujesz w mowie i piśmie (wymagane C1).
- Potrafisz się szybko uczyć nowych rzeczy.
- Jesteś wysoce zmotywowana/y do pracy.
- Wykazujesz się zaangażowaniem oraz odpowiedzialnością za powierzone zadania.
- Posiadasz entuzjazm oraz kreatywność w działaniu.
- Jesteś odporna/y na stres i masz pozytywne nastawienie do życia.
- Cechuje Cię wysoka kultura osobista w obsłudze klienta, opanowanie, uczciwość, dokładność, wytrwałości w działaniu.
- Posiadasz umiejętność samokontroli, bardzo dobrej organizacji pracy własnej, oraz pracy w zespole.
- Potrafisz sprawnie obsługiwać komputer i wykorzystywać zasoby internetu (Wymagana umiejętność płynnego pisania na klawiaturze).
Twoim dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klienta.
- Dobra dykcja i łatwość formułowania wypowiedzi.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Zainteresowanie branżą moda - dodatki - biżuteria.
- Umiejętność rozmowy z Klientem, by ten czuł zaangażowanie w jego sprawie.
- Znajomość podstaw html.
- Doświadczenia w obsłudze elektronicznych baz danych typu CRM.
- Doświadczenie w sprzedaży internetowej - znajomość platform sprzedażowych.
- Doświadczenie w telemarketingu.
Zakres codziennych obowiązków:
- Bieżąca komunikacja z klientem, udzielanie informacji handlowych, pomoc przy składaniu zamówień oraz rozwiązywaniu problemów klientów.
- Sporządzanie ofert sprzedaży - sprzedaż internetowa.
- Pozyskiwanie klientów biznesowych i utrzymywanie pozytywnych relacji.
- Nadzór nad bazą danych klientów.
- Zarządzanie zamówieniami od strony systemu obsługi zamówień.
- Nadzorowanie procesów płatności i dostaw zamówień.
- Organizacja transportów międzynarodowych oraz ich koordynacja.
- Badanie opinii klientów i analiza postrzegania marki.
- Tłumaczenie i tworzenie treści na stronach firmowych oraz korespondencji i umów.
- Wsparcie dla działu marketingu w zakresie wdrażania akcji sprzedażowych.
- Wsparcie w budowaniu wizerunku e-sklepu oraz poprawianiu jego funkcjonalności.
- Wsparcie w budowaniu marki na rynkach zagranicznych.
- Nadzór nad kanałami sprzedaży B2B oraz B2C.
- Przygotowanie i wysyłka zamówionego towaru (Poznanie zakresu prac magazynu).
- Udział w szkoleniach zleconych przez pracodawcę.
- Dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy.
- Wsparcie z zakresu zleceń bieżących, związanych z prowadzoną działalnością.
Oferujemy
- Ciekawą pracę w branży jubilerskiej e-commerce. Od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. W weekendy i święta masz wolne!
- Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
- Możliwość dokonywania zakupów produktów firmowych na preferencyjnych warunkach.
- Pracę z wyjątkowymi ludźmi i świetną atmosferę.
- Pracę w komfortowych warunkach biurowych.
- Miejsce pracy w dogodnej lokalizacji Leszna z darmowym parkingiem.
- Dużą samodzielność w działaniu (po przeszkoleniu).
- Motywacyjne premie uznaniowe.
- Przyjacielskie poczęstunki.
- Prezenty na święta.
- Imprezy firmowe.
- W Pakiecie dołączamy szefa, z którym zawsze można się dogadać :-)
Etapy rekrutacji:
- Prześlij do nas swoje CV. Uargumentuj, dlaczego uważasz, że ta praca jest dla Ciebie?
- Jeśli twoja kandydatura nas zainteresuje, skontaktujemy się telefonicznie i zapytamy o kilka podstawowych, lecz istotnych dla nas informacji.
- Kolejnym krokiem będzie bezpośrednie spotkanie, sprawdzimy Twoje kompetencje, umiejętności oraz dopasowanie do zespołu i kultury organizacyjnej naszej firmy.
- Po tym etapie pozostaje już tylko decyzja o wyborze najlepszego Kandydata. Bez względu na wynik procesu rekrutacyjnego, otrzymasz od nas informację zwrotną.
- Zatrudnienie rozpoczniemy od 3-miesięcznego okresu próbnego.
Pierwszy etap rekrutacji rozpoczniemy od 09-10.10.2020.