Lean Enterprise Institute Polska jest największą i najbardziej rozpoznawaną w Polsce firmą specjalizującą się w doradztwie oraz szkoleniach z zakresu Lean Management dla sektora produkcyjnego i usługowego. Jesteśmy członkiem międzynarodowej sieci Lean Global Network (LGN), skupiającej czołowe ośrodki zajmujące się profesjonalnie tematyką Lean Management na świecie.
Obecnie do biura zlokalizowanego we Wrocławiu przy ul. Muchoborskiej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Biznesowego
Miejsce pracy: Wrocław
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- prowadzenie rozmów telefonicznych (wychodzących i przychodzących),
- przygotowywanie ofert oraz sprzedaż usług doradczych i szkoleniowych dla firm (B2B) – od zapytania e-mailowego lub kontaktu telefonicznego po długofalową obsługę projektu i opiekę nad klientem,
- analizę potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług,
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych przez kontakt telefoniczny,
- podtrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami,
- tworzenie i aktualizację baz danych klientów,
- realizację wyznaczonych celów jakościowych i ilościowych sprzedaży,
- sprzedaż i doradztwo w zakresie oferowanych usług.
Oczekujemy:
- wykształcenia minimum średniego,
- doświadczenia w obsłudze klienta i telefonicznej sprzedaży (telemarketing/telesprzedaż),
- umiejętności planowania i koordynowania aktywności telemarketingowych (sprzedaż/obsługa Klienta),
- doświadczenia w obsłudze elektronicznych baz danych typu CRM,
- swobody w kontaktach i umiejętności budowania relacji przez telefon,
- samodzielności, skuteczności i wytrwałości w działaniu,
- nastawienia na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami,
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej i pozytywnego nastawienia,
- znajomości języka angielskiego (będzie dodatkowym atutem),
- znajomości obsługi pakietu Microsoft Office (w szczególności MS Excel i MS Word),
- praktycznej znajomości metod i technik Lean Management (będzie dodatkowym atutem).
Oferujemy:
- stałe wynagrodzenie uzupełniane atrakcyjnym systemem premiowym,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę począwszy od pierwszego dnia,
- ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00,
- kompleksowe wyposażenie w narzędzia pracy,
- możliwość wdrażania własnych pomysłów,
- współpracę z wieloma ekspertami oraz udział w szkoleniach,
- profesjonalne szkolenia produktowe,
- pracę na istniejącej bazie z możliwością budowania własnego portfela klientów i długotrwałych relacji,
- rozwój zawodowy,
- bezpłatny parking,
- nieograniczony dostęp do napoi,
- bezpłatny bilard w budynku.