Centrum Konferencyjne ADN to zlokalizowane w ścisłym centrum Warszawy nowoczesne biuro z przeznaczeniem na spotkania, szkolenia, eventy, warsztaty i konferencje. Oferujemy różnej wielkości sale z możliwością organizacji kameralnych spotkań dla 10-12 osób, po prestiżowe, duże wydarzenia dla ponad 300 uczestników. Naszą domeną jest także szeroka gama świadczonych usług cateringowych (począwszy od śniadań biznesowych, poprzez standardowe lunch’e szkoleniowe, aż po kolacje połączone z degustacją trunków).
Dołącz do zespołu Centrum Konferencyjnego ADN i wykorzystaj szansę na rozwój zawodowy na stanowisku:
- sprzedaż usług najmu sal szkoleniowych oraz usług cateringowych,
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
- czynna organizacja eventów i innych spotkań biznesowych,
- nadzór nad przebiegiem organizowanych przez CK ADN imprez i spotkań grupowych,
- budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami CK ADN,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- realizacja założonych planów sprzedażowych,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
- kilkuletniego doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku - najlepiej w dziale sprzedaży w Centrum Konferencyjnym lub Hotelu,
- praktycznej znajomości technik sprzedaży, w szczególności dla gości instytucjonalnych,
- umiejętności budowania, poszerzania i utrzymywania relacji biznesowych,
- samodzielności i konsekwencji w działaniu,
- rzetelności w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- umiejętności efektywnej pracy pod presją czasu,
- wysokiej kultury osobistej,
- biegłej znajomości języka angielskiego.
- stabilne warunki zatrudnienia,
- wynagrodzenie podstawowe + system prowizyjny,
- niezbędne narzędzia pracy: laptop służbowy, telefon komórkowy,
- pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
Poznaj
ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
ADN Akademia
Jesteśmy jedną z największych firm szkoleniowych w Polsce. Nasz zespół tworzą doświadczeni menedżerowie najbardziej uznanych firm szkoleniowych i doradczych działających na polskim oraz międzynarodowym rynku.
Od ponad 16 lat dostarczamy praktyczną wiedzę, oferując szerokie spektrum szkoleń, kursów i studiów w zakresie podatków, rachunkowości, finansów, prawa, a także praktyczne warsztaty z obszarów zarządzania strategicznego czy rozwoju wszelkich kompetencji biznesowych, zawodowych, osobistych i informatycznych.
Inspirujemy do zmian i jesteśmy postrzegani, jako dogodny partner przedsiębiorstw w podnoszeniu ich konkurencyjności i efektywności. Podstawą wszystkich naszych projektów jest profesjonalne badanie potrzeb przedsiębiorstwa i przyszłych uczestników oraz nacisk na praktyczną przydatność prezentowanych rozwiązań. Dzięki temu nasze warsztaty są postrzegane, jako użyteczne i cenne źródło wiedzy. Dają temu wyraz dotychczasowi Klienci, którzy chętnie powracają na nasze zajęcia bez względu na formułę: szkoleń zamkniętych, otwartych, konferencji czy warsztatów.