Ogłoszenie numer: 6633672, z dnia 2022-03-24
Jesteśmy polskim przedsiębiorstwem z 16 letnim doświadczeniem na rynku krajowym jak i zagranicznym specjalizującym się w kompleksowej realizacji wyposażania wnętrz jednostek pływających oraz obiektów kubaturowych wraz z dostawami mebli własnej produkcji. W związku z realizowanymi i przyszłymi projektami oraz ciągłym rozwojem poszukujemy zmotywowanej i doświadczonej osoby, która chce się rozwijać w obszarze handlowym. Jeśli lubisz pracę z ludźmi i nie boisz się ambitnych zadań to dołącz do naszego zespołu!
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu (region DACH)
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
Obowiązki:
- tworzenie i wdrażanie działań marketingowych zgodnych ze strategią firmy,
- aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów (sprzedaż B2B),
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami,
- przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych,
- stały nadzór nad realizacją kontraktów,
- tworzenie materiałów wizerunkowych i marketingowych oraz dbałość o ich aktualność i dostępność (strona www i optymalizacja tekstów do pozycjonowania),
- bieżące analizowanie efektów prowadzonych działań oraz sporządzanie raportów.
Wymagania
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (preferowana branża - produkcja mebli i / lub wyposażanie obiektów hotelowych / komercyjnych)
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, mile widziana znajomość języka angielskiego,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz negocjacyjne,
- łatwość nawiązywania kontaktów, szczerość i umiejętność współpracy w zespole,
- umiejętność ustalania priorytetów oraz koncentracji na celach,
- odporność na stres i niezawodność w dotrzymywaniu terminów,
- znajomość obsługi programów MS Windows, MS Office, CorelDraw, WordPress,
- prawo jazdy kat. B, gotowość do odbywania podroży służbowych,
- samodzielność w realizacji przydzielonych zadań.
Oferujemy
Oferujemy dla powyższego stanowiska:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat w firmie o zasięgu krajowym i zagranicznym,
- możliwość kreowania i promowania marki firmy, która wyróżnia się wartością dla klienta,
- różnorodność realizowanych zadań,
- pełne wsparcie we wdrożenie,
- prywatną opiekę medyczną, możliwość korzystania z pakietów sportowych Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie zdrowotne (także dla członków rodziny),
- niezbędne narzędzia pracy,
- niekorporacyjną kulturę pracy, pozytywną atmosferę w firmie,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania,
- samodzielność oraz odpowiedzialność za powierzone obowiązki,
- pracę w zgranym zespole
- elastyczne godziny rozpoczynania pracy (7:00-9:00/15:00-17:00),
- parking służbowy (samochód/rower), dogodny dojazd komunikacją miejską (centrala firmy znajduje się bezpośrednio przy zjeździe z S3) z przystankiem przed biurem.