Jeżeli Twoje kompetencje oraz podejście do klienta są dla innych inspiracją, to TELUS International jest miejscem dla Ciebie. To wyjątkowy talent, który sprawia, że ludzie przez telefon czują się, jakby byli w najlepszych rękach. Jeśli chcesz prowadzić obsługę klienta na najwyższym poziomie, mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy.
Dla naszego zespołu w Gdańsku aktualnie poszukujemy:
Specjalista ds. Sprzedaży i digital marketingu w social media
- Reprezentowanie wiodącej na świecie marki w branży social medalia i digital marketing
- Codzienne kontaktowanie się z nowymi i obecnymi klientami (agencjami lub reklamodawcami) przez telefon, czat i e-mail, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań reklamowych dla ich celu biznesowego
- Poprawa jakości obsługi klienta poprzez zapewnienie optymalnego i odpowiedniego dostosowania produktu
- Zarządzanie portfelem klientów SMB z odpowiedzialnością za wzrost przychodów
- Udzielanie pomocy przed- i posprzedażowej
- Stawianie pozytywnego doświadczenia oraz satysfakcji klienta na pierwszym miejscu
- Korzystanie z różnych narzędzi do komunikacji z klientem i zapewnienie mu drogi do sukcesu
- 1 do 3 lat doświadczenia w zakresie digital marketing lub organizacji sprzedaży online
- Doświadczenie w pracy z różnymi wskaźnikami wydajności i celami sprzedaży
- Znajomość języka polskiego na poziomie ojczystym z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Podejście zorientowane na zadowolenie klienta z umiejętnościami doradczymi w zakresie sprzedaży
- Zdolności analityczne z umiejętnością interpretacji danych i trendów
- Wysoka motywacja oraz zorientowanie na cel
- Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją
- Swoboda w rozmawianiu z klientami poprzez telefon, czat lub e-mail
- Stałe miesięczne wynagrodzenie oraz bonusy
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie do pracy
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
- Możliwości awansu w naszej międzynarodowej firmie
- Wysoce zmotywowany i oddany zespół z płaską hierarchią i nieformalną kulturą
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
- Prywatna opieka medyczna
Poznaj
TELUS Digital
Who are we? Competence Call Center member of TELUS Digital a multilingual provider of digitally-enabled customer experience and IT solutions. After merging with Competence Call Center, the company has more than 10,000+ team members across Europe and 50,000+ worldwide. Competence Call Center member of TELUS Digital empowers customer experience innovation through digital enablement, spirited teamwork, agile thinking, and a caring culture that puts customers first. The company's solutions cover customer experience, digital transformation, IT lifecycle, advisory and digital consulting, risk management, and back-office support. Fueling any stage of company growth, TELUS Digital partners with some of the world’s most disruptive brands across high growth industry verticals, including tech and games, communications and media, eCommerce and fintech, healthcare, and travel and hospitality. The company serves clients in over 50 languages. Our Gdańsk location was founded in 2014 and since that time, we are offering workplaces for many different positions. You can learn more below.