Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie nowych klientów na rynkach angielskojęzycznych,
- bieżąca obsługa klientów B2B,
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem,
- pozyskiwanie zamówień i koordynacja ich realizacji oraz dostaw,
- monitorowanie sytuacji na rynku i działań konkurencji,
- raportowanie bieżących wyników pracy.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy w dziale exportu,
- doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- znajomość technik sprzedaży i negocjacji,
- komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- radzenie sobie ze stresem, umiejętność pracy pod presją czasu,
- mile widziana znajomość dodatkowego języka obcego.
Oferujemy:
- pracę w rozwijającej się firmie,
- dowolną formę zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B),
- wynagrodzenie zależne od doświadczenia i formy zatrudnienia (od 6 tys. netto)
- pracę w systemie hybrydowym po okresie próbnym,
- atrakcyjny system premiowy,
- ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki języków obcych, szkoleń, kursów.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.