Hotel Restauracja Jaś Wędrowniczek to lider regionu w organizacji eventów, przyjęć okolicznościowych wesel, szkoleń i integracji.
Doskonała kuchnia, znakomite dania regionalne, szeroki wybór staropolskich potraw oraz kulinarne perły kuchni światowej to nasza wizytówka. Całości dopełniają, szeroki wybór mocniejszych trunków i ponad dwieście gatunków win, a przede wszystkim profesjonalna obsługa i wyjątkowy klimat.
Nasz hotel mieści się w Rymanowie w Beskidzie Niskim. Każdego roku odwiedza nas ogromna liczba Gości z całego kraju, którzy doceniają atrakcje okolicy oraz możliwość wypoczynku w komfortowych warunkach.
Specjalista ds. sprzedaży eventów, konferencji, uroczystości rodzinnych
Miejsce pracy: Blisko drogi głównej - dogodny dojazd
Zakres obowiązków:
- sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych
- planowanie i koordynacja nad wydarzeniami – konferencje, szkolenia, uroczystości rodzinne, integracje
- czuwanie nad prawidłowym przebiegiem imprez i ich rozliczanie,
- tworzenie ofert sprzedażowych
- monitorowanie działań konkurencji
- aktywne pozyskiwanie klientów
- opieka nad stałymi klientami
- realizowanie polityki sprzedażowej hotelu i restauracji
- tworzenie raportów sprzedażowych
- promowanie dobrego wizerunku hotelu
Nasze wymagania:
- wykształcenie – minimum średnie
- min. 2 lata doświadczenia w pracy w sprzedaży
- mile widziane doświadczenie w pracy przy eventach lub doświadczenie w branży hotelarskiej/gastronomicznej
- doskonałe umiejętności organizacyjne
- wysoka kultura osobista
- odpowiedzialność i samodzielność
- dyspozycyjność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność koordynacji pracy przy wielu projektach jednocześnie
- mile widziana dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej firmie z 18-letnim doświadczeniem
- korzystny program posiłków socjalnych dla pracowników
- zniżki na usługi firmy
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- wsparcie w rozwoju zawodowym