W sprzedaży w kanale c-commerce czujesz się jak ryba w wodzie? Brakuje nowych wyzwań? Dołącz do stabilnego gracza i buduj kanał sprzedaży online od podstaw.
Praca dla śmiałych i wytrwałych - aplikuj już dziś!
Dla firmy produkcyjnej z branży FMCG pilnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- rozwój współpracy ze sklepami internetowymi poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B
- tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży w kanale e-commerce
- udział w tworzeniu warunków współpracy z klientami przy współpracy z Dyrektorem Sprzedaży i działem prawnym
- spotkania z klientami, negocjacje warunków handlowych
- organizowanie promocji konsumenckich
- aktualizacja oferty produktowej, wdrażanie nowości asortymentowych
- współpraca z klientami detalicznymi w zakresie ich kanału sprzedaży online
- analiza zmieniających się trendów w obszarze e-commerce
- raportowanie działań do Dyrektora Sprzedaży
- ok. 2-5-letnie doświadczenie sprzedażowe w kanale e-commerce, najlepiej w branży FMCG
- mile widziane wykształcenie wyższe, kierunkowe (sprzedaż, marketing etc.)
- znajomość narzędzi e-commerce, umiejętność ich skutecznego wykorzystania
- znajomość Google Analytics, Google Adwords
- umiejętność prowadzenia kampanii online
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- komunikatywność, zdolności interpersonalne i negocjacyjne
- umiejętność budowania dobrych relacji biznesowych z klientami
- obsługa pakietu MS Office
- mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- zaangażowanie w pracę, kreatywność, wytrwałość w dążeniu do celu
- prawo jazdy kat. B (czynne)
- mobilność i gotowość do wyjazdów służbowych do klientów (cała Polska)
- ciekawą, rozwojową pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- umowę o pracę, pełen etat
- możliwość częściowej pracy zdalnej
- odpowiedni do stanowiska poziom wynagrodzenia (solidna podstawa + system premiowy po okresie próbnym)
- narzędzia: telefon, laptop, samochód służbowy
- pakiet świadczeń socjalnych, szkolenia
Prosimy o dopisanie numeru referencyjnego KH30/21PP w tytule e-maila.