Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy HENDI, zajmującej się od ponad 80 lat produkcją i handlem profesjonalnym wyposażeniem gastronomicznym w całej Europie. Główna siedziba firmy mieści się w Holandii; w Polsce działamy od 2005 roku i cały czas dynamicznie się rozwijamy.
Sprzedaż naszych produktów prowadzimy za pośrednictwem dystrybutorów, a także za pomocą naszych sklepów stacjonarnych oraz sklepu online (hendi.pl).
Dzięki umiejętnościom, doświadczeniu i zaangażowaniu naszych pracowników realizujemy coraz bardziej ambitne cele, a do naszego zespołu zapraszamy osoby, które wspólnie z nami chcą podejmować kolejne wyzwania.
Aktualnie poszukujemy pracownika w Dziale e-Commerce na stanowisko:
OPIS STANOWISKA:
- telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów sklepu internetowego
- realizacja zamówień i fakturowanie
- obsługa internetowego serwisu aukcyjnego Allegro
- przygotowywanie ofert handlowych
- przygotowanie dokumentacji działu dla potrzeb księgowości
- dbanie o sprawne funkcjonowanie sklepu internetowego
- przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Współpraca z Działem Serwisu
- wprowadzanie do systemu nowych produktów, promocji, produktów polecanych i wszelkich innych niezbędnych informacji
WYMAGANIA:
- doświadczenie w obsłudze klienta B2B, B2C telefonicznie i mailowo
- doświadczenie w dziale e-commerce mile widziane
- wykształcenie minimum średnie
- dobra znajomość języka angielskiego mile widziana
- dobra znajomość MS Office w tym szczególnie Excel
- bardzo dobra organizacja pracy, inicjatywa i zaangażowanie
- wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność
- dokładność i systematyczność
OFERUJEMY:
- ciekawą pracę w nowoczesnej, prężnej i szybko rozwijającej się firmie
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy
- wsparcie w codziennych zadaniach w okresie wdrożenia
- nowoczesną i komfortową siedzibę firmy
- prywatną opiekę medyczną
- przyjazną atmosferę pracy
- upominki z okazji urodzenia dziecka