- wystawianie aukcji na Allegro,
- optymalne przedstawianie ofert (formaty, oznaczenia, słowa klucze w nazwie),
- przygotowywanie opisów produktów,
- opieka nad aukcjami w oparciu o specjalistyczne narzędzia,
- weryfikacja poprawności wystawionych ofert.
- mile widziane doświadczenie w branży e-commerce na podobnym stanowisku,
- praktyczna wiedza z zakresu obsługi sklepów internetowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodyscyplina i bardzo dobra organizacja czasu pracy.
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- co drugi piątek wolny- wydłużamy weekendy,
- zdobywanie doświadczenia zawodowego w perspektywicznej branży,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia swoich umiejętności,
- prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie,
- karta Multisport, siłownia na terenie firmy i sala do squasha.
Poznaj
Action S.A.
ACTION S.A. jest dostawcą dla branży e-commerce, producentem i wielobranżowym dystrybutorem, działającym w sektorze B2B i B2C. Firma notowana na GPW od 2006 roku. Oferta obejmuje produkty IT, elektronikę konsumencką, fotowoltaikę, artykuły dla zwierząt, elektronarzędzia i wiele innych kategorii, o łącznym asortymencie na ponad 50 tysięcy produktów. ACTION S.A. opiera się na trzech filarach biznesu: ACTION Business Center – dystrybuujący zaawansowane rozwiązania, a także sprzedaż e-commerce – detaliczną i zagraniczną do 50 krajów w UE i na świecie. Firma posiada też szereg marek własnych w różnych kategoriach m.in. Activejet z wyposażeniem do biura i domu, ACTINA z profesjonalnym sprzętem dla graczy komputerowych oraz projekty e-commerce jak sferis.pl, krakvet.pl i gram.pl. Własne centrum logistyczne, posiadane przez firmę, gwarantuje dostawę do wybranego miejsca w Polsce w ciągu 24 h, a za granicę w 48 h.