QMATIC jest światowym liderem w dziedzinie Customer Flow Management. Nasze rozwiązania można spotkać w przeszlo 100 krajach. Funkcjonują one w bankach, urzędach administracji publicznej i rządowej, szpitalach oraz wszelkich biurach obsługi i punktach handlu detalicznego. Podobnie, jak na świecie, również i w Polsce od ponad 20 lat, QMATIC jest absolutnym liderem w swojej dziedzinie, zarówno pod względem liczby, różnorodności, jak i jakości oferowanych rozwiązań.
Specjalista ds. Social Media
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- organizacja i prowadzenie działań w social media (Facebook, Twitter i inne)
- kreacja rozwiązań oraz aplikacji z wykorzystaniem nowych technologii na potrzeby serwisów internetowych i social media,
- tworzenie grafiki oraz komunikacji na potrzeby kampanii reklamowych,
- zarządzanie bazami danych i wysyłką biuletynów informacyjnych (newslettery, e-mailing),
- opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych
- koordynowanie wewnętrznej komunikacji firmy
- bardzo dobra znajomość serwisów społecznościowych,
- umiejętności redaktorskie,
- doświadczenie w pracy w social media, działach marketingu, public relations lub pokrewnych,
- doświadczenie w opracowaniu i wdrażaniu strategii działań marketingowych na portalach społecznościowych,
- zainteresowanie najnowszymi trendami e-marketingu i PR,
- twórcze podejście do realizowanych zadań (inicjatywa, wysoka kreatywność, niekonwencjonalne pomysły),
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- wykształcenie wyższe (lub w czasie studiów).
- ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze
- możliwość realizacji własnych twórczych pasji
- dużą swobodę i samodzielność
- elastyczność pracy