Ogłoszenie numer: 9072145, z dnia 2024-06-21
Hanwha Aerospace Europe
Specjalista ds. Serwisu i Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Warszawa, przy Metrze Wilanów
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa klienta w zakresie dostaw i serwisu sprzętu wojskowego.
- Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami, w tym jednostkami wojskowymi.
- Koordynacja realizacji zamówień i zapewnienie terminowej dostawy sprzętu.
- Obsługa zapytań technicznych i logistycznych związanych z oferowanym sprzętem.
- Organizacja i realizacja wyjazdów służbowych w celu spotkań z klientami i inspekcji sprzętu (1-2 razy w miesiącu).
- Przygotowywanie raportów i dokumentacji związanej z obsługą klienta.
- Współpraca z zespołami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
- Udział w szkoleniach i prezentacjach dla klientów.
Wymagania
- Wykształcenie techniczne (preferowane kierunki: mechanika, elektronika, automatyka, inżynieria wojskowa lub pokrewne).
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1/C2).
- Doświadczenie w dziale obsługi klienta, preferowane w branży wojskowej lub technologicznej (b2b).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy.
- Gotowość do odbywania regularnych wyjazdów służbowych (1-2 razy w miesiącu).
- Znajomość specyfiki sprzętu wojskowego i doświadczenie w branży obronnej będzie dodatkowym atutem
- Znajomość pakietu MS Office.
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- umowę na pełny etat (3 miesiące okres próbny + czas nieokreślony);
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny;
- kartę lunchową;
- punkty w Kafeterii które możesz wymienić na co chcesz (kartę Multisport lub vouchery).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Poznaj
HANWHA AEROSPACE EUROPE Sp. z o.o.
Produkcja dla przemysłu obronnego i kosmicznego