Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
- Udział w kreowaniu i realizowaniu strategii rozwoju firmy poprzez rozbudowę dotychczasowego katalogu usług oferowanych klientom ( m.in montaże produktów, kredyty kupieckie, projektowanie, wypożyczenie sprzętu)
- Przygotowywanie dokumentacji: procesy, umowy, cennik;
- Ścisłą współpracę z pozostałymi działami firmy w celu maksymalizacji wyników finansowych, satysfakcji klienta i optymalizacji kluczowych procesów związanych zarządzaniem usługami;
- Samodzielne przygotowanie oferty handlowej nowych usług;
- Koordynację prac wdrożeniowych przy projektach, współtworzenie procesów, rozwiązań i usprawnień w obszarze usług we współpracy ze sklepami i klientami wewnętrznymi;
- Realizację szkoleń dotyczących świadczonych usług dla sklepów;
- Analizowanie działań konkurencji i rekomendację udoskonaleń w zakresie oferty LMP;
- Przygotowywanie założeń finansowych dla nowo wdrażanych usług.
- Masz doświadczenie w analizie rynku i oczekiwań klientów oraz wyciąganiu na tej podstawie wniosków istotnych dla rozwoju biznesu - mile widziana znajomość branży DIY;
- Posiadasz doświadczenie rozwoju nowych produktów i usług (mile widziane doświadczenie w pracy z takimi usługami, jak montaże produktów, kredyty kupieckie, projektowanie, wypożyczanie sprzętu);
- Jesteś samodzielny w podejmowaniu inicjatyw i podchodzisz kreatywnie do zadań wychodząc poza standardowe rozwiązania;
- Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia i efektywnego rozwiązywania problemów;
- Potrafisz myśleć przyczynowo – skutkowo;
- Masz doświadczenie w pracy projektowej;
- Posiadasz umiejętność przygotowywania i prezentowania raportów z opracowanymi wnioskami;
- Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację;
- Masz wykształcenie wyższe.
- Umowę o pracę;
- Priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
- Stanowisko w rozwijającej się, międzynarodowej firmie;
- Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów;
- Pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania;
- Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych;
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport;
- Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa;
- Dogodny dojazd do biura- centrala mieści się przy drugiej linii metra;
- Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.
Poznaj
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.