Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
- koordynację działania serwisów aptecznych Grupy,
- obsługę platformy internetowej serwisów,
- sporządzanie analiz,
- organizowanie promocji, planowanie działań marketingowych – tworzenie ulotek i mailingów promocyjnych,
- kontakt z innymi działami organizacji.
- doświadczenia w pracy w obszarze marketingu,
- zdolności analitycznego myślenia,
- znajomości obsługi programu CorelDraw,
- kreatywności,
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
- umiejętności koordynacji wielu działań,
- dobrej, praktycznej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint).
Mile widziane:
- znajomość języka HTML,
- znajomość programu Business Objects.
- stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów pozapłacowych,
- narzędzia niezbędne do realizacji zadań.
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.