Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A to lider branży edukacyjnej w Polsce i rozpoznawalna, godna zaufania marka z wartościami i tradycją. Obecnie WSiP oferuje nowoczesne i kompleksowe rozwiązania edukacyjne dla nauczycieli, uczniów i rodziców we wszystkich obszarach edukacji przedszkolnej, szkolnej i pozaszkolnej.
Dzięki produktom cyfrowym i multimedialnym oraz nowoczesnym podręcznikom wspieramy procesy edukacyjne na wszystkich poziomach systemu edukacji ucznia od 3 do 20 roku życia, jak również w szkolnictwie zawodowym.
Dzięki produktom cyfrowym i multimedialnym oraz nowoczesnym podręcznikom wspieramy procesy edukacyjne na wszystkich poziomach systemu edukacji ucznia od 3 do 20 roku życia, jak również w szkolnictwie zawodowym.
Specjalista ds. service desk
Miejsce pracy: Warszawa
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Bezpośrednie i zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania i sprzętu,
- Instalację i konfigurację sprzętu i oprogramowania,
- Administrowanie kontami użytkowników w AD – tworzenie, modyfikowanie, blokowanie.
- Wykrywanie, rejestrację oraz obsługę incydentów serwisowych,
- Prowadzenie szkoleń stanowiskowych w zakresie obsługi sprzętu,
- Rejestrację oraz inwentaryzację sprzętu.
Oczekujemy:
- Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Wykształcenie techniczne;
- Zaawansowana praktyczna znajomość klienckich systemów operacyjnych: Microsoft, Mac;
- Znajomość systemów i usług opartych o rozwiązania: Windows Server, Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft 365, Windows 10 Professional;
- Wiedza ogólna w zakresie zagadnień sieciowych oraz bezpieczeństwa IT;
- Praktyczna znajomość oprogramowania pakietu Microsoft Office na poziomie zaawansowanym;
- Praktyczna znajomość zagadnień dotyczących współdzielenia zasobów (plików, drukarek),
- Umiejętność obsługi stacji pracujących w domenie;
- Umiejętność konfiguracji systemów operacyjnych telefonów komórkowych – Android, iOS;
- Znajomość obsługi sprzętu biurowego i jego eksploatacji;
- Znajomość systemów klasy MDM (Mobile Device Management) będzie dodatkowym atutem;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej.
Kompetencje interpersonalne:
- Komunikatywność, postawa prokliencka oraz pozytywne nastawienie do wykonywanej pracy;
- Umiejętność dostosowywania przekazywanych komunikatów do odbiorcy;
- Sumienność, odpowiedzialność oraz samodzielność w realizacji zadań;
- Umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów;
- Umiejętność pracy w zespole przy rozwiązywaniu złożonych zagadnień;
- Otwartość na naukę i poszerzanie kompetencji zawodowych.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia zależne od doświadczenia i posiadanych kompetencji;
- System premiowy;
- Możliwość rozwoju kompetencji na samodzielnym stanowisku;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (ubezpieczenie na życie, karta sportowa);
- Współpracę z doświadczonym i zgranym zespołem.
Poznaj
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Łączy nas… edukacja!
Zatrudniamy 600 pracowników, rocznie mamy ponad dwa tysiące współpracowników. Pracujemy w różnorodnych zespołach nastawionych na współpracę i innowacyjność.