Najnowsze oferty pracy

  • Performance Marketing Specialist

    EACTIVE sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: planowanie, realizację i optymalizację kampanii Google Ads, Facebook Ads, Microsoft Ads, LinkedIn Ads oraz Allegro Ads; realizację celów biznesowych Klienta; współpracę z Klientem; przeprowadzanie analiz z pomocą Google Analytics 4; tworzenie...
  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Realizacja kampanii płatnych w social mediach. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie...
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Dutch

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Overall Job Purpose As an Advertising Campaign Optimizer, you will be part of a multinational team, building new campaigns, optimizing and localizing existing campaigns for customers. You will use your marketing skills to review the client’s business model and website and implement the best...
  • Specjalista ds. digital marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...
  • Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu

    Janex International Sp. z o.o.   Pruszków, Al. Jerozolimskie 411    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży profesjonalnych systemach zabezpieczeń. Poszukujemy kreatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu, która będzie odpowiedzialna za tworzenie i optymalizację treści na naszej...
  • Specjalista ds. e-marketingu (rynki zagraniczne- słowacki i czeski)​

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twój zakres obowiązków: Zarządzanie sklepami internetowymi marki kierowanymi na rynek słowacki i czeski. Udział w przygotowaniu i konfigurowaniu akcji promocyjnych na www. Tworzenie i weryfikacja publikowanych treści. Dbanie o wizerunek marki w kanałach komunikacji z klientem. Inicjowanie i...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. SEO/PPC

Rocket Media Sp. z o.o.
podlaskie
praca stacjonarna
3814 dni temu

Ogłoszenie numer: 463007, z dnia 2014-06-11

www.rocketmedia.pl

 

Rocket Media to posiadająca kilkuletnie doświadczenie agencja, specjalizująca się w prowadzeniu kampanii Google AdWords (PPC) oraz świadcząca profesjonalne usługi pozycjonerskie (SEO).

W wyniku dynamicznego rozwoju do naszego Zespołu (we Wrocławiu), poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. SEO/PPC

Miejsce pracy: podlaskie

 

Opis stanowiska

Praca w siedzibie firmy we Wrocławiu

 

Do powierzonych zadań należeć będzie:

  • przeprowadzanie audytów SEO,
  • prowadzenie projektów SEO,
  • analiza statystyk i budowanie odpowiedniej strategii pozycjonowania,
  • aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie widoczności klientów w wyszukiwarce Google,
  • optymalizacja kampanii stron internetowych klientów firmy pod kątem maksymalizacji ich efektów,
  • prowadzenie kampanii Google AdWords,
  • raportowanie wyników.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • praktycznej znajomości narzędzi e-marketingowych,
  • bardzo dobrej znajomości narzędzi Google AdWords i Google Analytics,
  • znajomości najpopularniejszych systemów CMS, języka HTML oraz CSS,
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • systematyczności, samodzielności, pasji i zaangażowania w wykonywaniu codziennych obowiązków,
  • mile widziane wykształcenie kierunkowe oraz certyfikaty z logo Google.

Oferujemy

  • pracę w firmie o europejskim zasięgu, w młodym i dynamicznym zespole,
  • udział w ciekawych i innowacyjnych projektach,
  • wiele możliwości rozwijania umiejętności twardych i miękkich,
  • ciekawe wewnętrzne szkolenia,
  • atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
  • otwartość na innowacyjne i ciekawe pomysły,
  • wynagrodzenie od 2000 netto do 6000 netto w zależności od doświadczenia i efektów pracy.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Performance Marketing Specialist

    EACTIVE sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: planowanie, realizację i optymalizację kampanii Google Ads, Facebook Ads, Microsoft Ads, LinkedIn Ads oraz Allegro Ads; realizację celów biznesowych Klienta; współpracę z Klientem; przeprowadzanie analiz z pomocą Google Analytics 4; tworzenie...
  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Realizacja kampanii płatnych w social mediach. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie...
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Dutch

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Overall Job Purpose As an Advertising Campaign Optimizer, you will be part of a multinational team, building new campaigns, optimizing and localizing existing campaigns for customers. You will use your marketing skills to review the client’s business model and website and implement the best...
  • Specjalista ds. digital marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...
  • Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu

    Janex International Sp. z o.o.   Pruszków, Al. Jerozolimskie 411    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży profesjonalnych systemach zabezpieczeń. Poszukujemy kreatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu, która będzie odpowiedzialna za tworzenie i optymalizację treści na naszej...
  • Specjalista ds. e-marketingu (rynki zagraniczne- słowacki i czeski)​

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twój zakres obowiązków: Zarządzanie sklepami internetowymi marki kierowanymi na rynek słowacki i czeski. Udział w przygotowaniu i konfigurowaniu akcji promocyjnych na www. Tworzenie i weryfikacja publikowanych treści. Dbanie o wizerunek marki w kanałach komunikacji z klientem. Inicjowanie i...