Najnowsze oferty pracy

  • SEO Specialist

    EACTIVE #wiemyjak   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: audytowanie stron www pod kątem SEO; przygotowywanie kompleksowych strategii SEO (technical, off-site, content); kompleksowe prowadzenie projektów SEO; doradztwo technologiczne w zakresie SEO; wdrażanie rozwiązań umożliwiających skuteczne...
  • Performance Marketing Specialist

    EACTIVE #wiemyjak   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: planowanie, realizację i optymalizację kampanii Google Ads, Facebook Ads, Microsoft Ads, LinkedIn Ads oraz Allegro Ads; realizację celów biznesowych Klienta; współpracę z Klientem; przeprowadzanie analiz z pomocą Google Analytics 4; tworzenie...
  • Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu

    Janex International Sp. z o.o.   Pruszków, Al. Jerozolimskie 411    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży profesjonalnych systemach zabezpieczeń. Poszukujemy kreatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu, która będzie odpowiedzialna za tworzenie i optymalizację treści na naszej...
  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Realizacja kampanii płatnych w social mediach. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie...
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Dutch

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Overall Job Purpose As an Advertising Campaign Optimizer, you will be part of a multinational team, building new campaigns, optimizing and localizing existing campaigns for customers. You will use your marketing skills to review the client’s business model and website and implement the best...
  • Specjalista ds. digital marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. SEM

Nowa Itaka Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
2437 dni temu

 

Biuro Podróży ITAKA

Bądź na tak! Podejmij życiowe wyzwanie i dołącz do wielkiej rodziny ITAKI, lidera polskiej turystyki. Jesteśmy na rynku od 28 lat, gwarantujemy stabilną pracę w polskiej firmie o międzynarodowej renomie. Poznaj z nami podróże od podszewki i przekonaj się, że I...ITAKI świat jest piękny. Czekamy na Ciebie.

 

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko

Specjalista ds. SEM
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska:

  • bieżąca obsługa i rozwój kampanii reklamowych: Google AdWords, RTB, retargetingowych, Facebook Ads
  • konfiguracja, monitorowanie celów i zdarzeń w serwisie z użyciem Google Tag Manager
  • tworzenie i prowadzenie działań z zakresu analityki internetowej serwisów www i aplikacji mobilnych w oparciu o narzędzia Google Analytics, Firebase i innych
  • przygotowywanie raportów analitycznych
  • monitorowanie działań konkurencji, analiza trendów na rynku i testowanie nowych rozwiązań
  • rozwój aplikacji mobilnych i mobilnych działań marketingowych
 
Wymagania:

  • minimum dwuletnie doświadczenie w realizowaniu kampanii Google AdWords
  • kompetencje analityczne, w tym bardzo dobra znajomość Google Analytics, MS Excel oraz znajomość Google Firebase
  • dobra obsługa narzędzia Google Tag Manager
  • znajomość zagadnień optymalizacji konwersji, użyteczności oraz metodyki przeprowadzania testów A/B
  • umiejętność logicznego myślenia, łatwość w formułowaniu wniosków z przeprowadzonych analiz, rzetelność i dokładność
  • dobra znajomość języka angielskiego

Mile widziane:


  • certyfikaty Google AdWords i Google Analytics
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii Facebook Ads
  • znajomość narzędzi do analizy ruchu w aplikacjach mobilnych tj. AppsFlyer
  • doświadczenie w korzystaniu z systemu DoubleClick
  • znajomość zagadnień związanych z optymalizacją SEO
 
Oferujemy:

 

  • ciekawą pracę w największym polskim biurze podróży
  • przyjazną atmosferę w zespole
  • umowę o pracę
  • firmowe wyjazdy zagraniczne
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
  • pakiet socjalny: dofinansowanie wakacji oraz prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, Kartę Multisport w atrakcyjnej cenie
 

Podobne oferty

  • SEO Specialist

    EACTIVE #wiemyjak   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: audytowanie stron www pod kątem SEO; przygotowywanie kompleksowych strategii SEO (technical, off-site, content); kompleksowe prowadzenie projektów SEO; doradztwo technologiczne w zakresie SEO; wdrażanie rozwiązań umożliwiających skuteczne...
  • Performance Marketing Specialist

    EACTIVE #wiemyjak   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: planowanie, realizację i optymalizację kampanii Google Ads, Facebook Ads, Microsoft Ads, LinkedIn Ads oraz Allegro Ads; realizację celów biznesowych Klienta; współpracę z Klientem; przeprowadzanie analiz z pomocą Google Analytics 4; tworzenie...
  • Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu

    Janex International Sp. z o.o.   Pruszków, Al. Jerozolimskie 411    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży profesjonalnych systemach zabezpieczeń. Poszukujemy kreatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu, która będzie odpowiedzialna za tworzenie i optymalizację treści na naszej...
  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Realizacja kampanii płatnych w social mediach. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie...
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Dutch

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Overall Job Purpose As an Advertising Campaign Optimizer, you will be part of a multinational team, building new campaigns, optimizing and localizing existing campaigns for customers. You will use your marketing skills to review the client’s business model and website and implement the best...
  • Specjalista ds. digital marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...