Ogłoszenie numer: 1920362, z dnia 2018-03-19
Performance Labs to dynamicznie rozwijająca się agencja marketingowa świadcząca usługi z szeroko pojętego marketingu interaktywnego, specjalizująca się w działaniach zorientowanych na efekty sprzedażowe. W naszej agencji kładziemy mocny nacisk na rozwój pracowników oferując ciągły, kompleksowy program szkoleniowy. Pracujemy dla uznanych marek polskich i międzynarodowych, oferując usługi na najwyższym, światowym poziomie.
Specjalista ds. SEM
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Koordynacja kampanii PPC / PPV na kontach Adwords we współpracy z klientami
- Koordynacja projektów mediowych w w/w zakresie
- Współpraca przykoordynacji projektów mediowych dla klientów agencji
- Przygotowywanie analiz i raportów optymalizacyjnych w prowadzonych projektach
- Przygotowanie podsumowań, formułowanie wniosków oraz rekomendacje zmian i wdrożeń projektach
- Spotkania z klientami i partnerami biznesowymi
- Koordynacja implementacji analityki pod w/w kampanie w zakresie GA / GTM
Wymagania
- Min 2 lata doświadczenia w zakresie digital marketingu i min. 1 rok doświadczenia w zakresie paid search
- Praktyczna znajomość narzędzi Google Adwords
- Znajomość zagadnień i narzędzi do analityki mediowej (Google Analytics / Google Tag Manager), dodatkowym atutem będzie znajomość DoubleClick Serach i Campaign Manager
- Swoboda w posługiwaniu się oprogramowaniem MS Excel, MS PowerPoint
- Zaangażowanie w prowadzone projekty
- Motywacja do rozwoju zawodowego
- Umiejętność pracy w zorganizowanym zespole złożonym ze specjalistów
- Umiejętność organizacji własnego czasu pracy
- Twórcze i elastyczne podejście do rozwiązywanych problemów
- Znajomość zagadnień i trendów marketingu internetowego
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Znajomość HTML / CSS / JS będzie DODATKOWYM ATUTEM w pracy
Oferujemy
- Współpracę w oparciu o umowę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
- Pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, wśród młodych zaangażowanych osób
- Pracę przy realizacji wielu ciekawych projektów marketingowych
- Szkolenia z zakresu marketingu interaktywnego, narzędzi internetowych, tajników prowadzenia działań sprzedażowych w internecie i poza nim
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania w projekty
- Możliwość stałego rozwoju zawodowego
- Realny wpływ na rozwój zarówno własny jak i samej agencji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.