Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
- Ruch płatny w witrynach internetowych Leroy Merlin;
- Współpracę z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie reklamy płatnej
- i analityki internetowej;
- Opracowanie i wdrażanie komunikacji marketingowej online;
- Dostarczenie analiz biznesowych dot. efektywności podejmowanych działań;
- Testowanie nowych kanałów, narzędzi i trendów w digital marketingu.
- Masz min. roczne doświadczenie w branży digital marketingu;
- Posiadasz umiejętność analizy danych i przełożenia ich na efektywne działania marketingowe;
- Znasz narzędzia: Google Analytics, Google Ads;
- Znasz język angielski na poziomie min. B1.
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze zarządzania, w zespole profesjonalistów;
- Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych, międzynarodowych w ramach Grupy;
- Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa;
- Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska;
- Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie na życie, Kafeterię w ramach Funduszu Świadczeń Socjalnych, prywatną opiekę medyczną, karta Multisport.
Poznaj
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.