Ogłoszenie numer: 5342489, z dnia 2021-08-23
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów”
Administracja Osiedla „Domaniewska II” w Warszawie
zatrudni pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. sekretariatu i ds. organizacyjno-samorządowych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Do obowiązków pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.:
- prowadzenie sekretariatu,
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
- prowadzenie dziennika korespondencji,
- obsługa centrali telefonicznej oraz urządzeń biurowych,
- obsługa organizacyjna Rady Osiedla i Walnych Zgromadzeń Członków Spółdzielni,
- naliczanie, rozliczanie i sporządzanie zestawień ekwiwalentów.
Wymagania
- znajomość obsługi komputera oraz edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego (Word i Excel),
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.
Oferujemy
Sposób zatrudnienia: umowa o pracę - pełny etat.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.