Novotel & ibis Poznań Centrum
Będziesz ambasadorem pobytu gości w hotelu, towarzysząc im w aktywny i bezpośredni sposób, w celu stworzenia i zagwarantowania wyjątkowej jakości usług będących dla gości źródłem satysfakcji.
Twoją misją będzie nawiązanie trwałych relacji, animowanie gości i zachęcanie ich do uczestnictwa w proponowanych aktywnościach. Będziesz również odpowiedzialny za zarządzanie e-reputacją hotelu poprzez udzielanie odpowiedzi na recenzje i ankiety zgodnie z wytycznymi marki. Wspólnie z pozostałymi członkami zespołu będziesz budował atmosferę zadowolenia, która ma bezpośrednie przełożenie na satysfakcję gości.
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta / gościa
- Jesteś otwarty, lubisz kontakt z ludźmi, łatwo nawiązujesz i podtrzymujesz relacje
- Jesteś aktywnym użytkownikiem mediów społecznościowych i efektywnie z nich korzystasz
- Jesteś kreatywny/a dzięki czemu implementujesz niestandardowe, spersonalizowane rozwiązania
- Znasz język polski i angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Bardzo dobrze organizujesz własną pracę i we właściwy sposób ustalasz priorytety
- Chcesz się rozwijać
- Jesteś uprawniony/a do pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadającej charakterowi stanowiska pracy opisanego w ramach niniejszego ogłoszenia
- Zapewnimy Ci umowę o pracę
- Podzielimy się pasją do hotelarstwa
- Pomożemy rozwijać Twoje kompetencje poprzez udział w szkoleniach i toczących się projektach
- Zatroszczymy się o Ciebie od samego początku i będziemy wspierać we wdrażaniu na stanowisko
- Damy możliwość rozwoju w światowej sieci AccorHotels
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.