Specjalista ds. Ryzyka i Kontroli Wewnętrznej
Miejsce pracy: Piaseczno
Co od nas dostajesz:
- Możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji, cennego doświadczenia i podjęcia się nowych wyzwań,
- Nowe znajomości i świetną atmosferę w zgranym zespole,
- Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz) i ubezpieczenie na życie (Allianz),
- 7% rabatu na zakupy w Auchan na kartę Skarbonka i 10% na marki własne,
- Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku i posiłków, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach)
- Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej),
- Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR).
Twoja praca będzie polegała na:
- Opracowaniu i wdrażaniu kluczowych kontroli wewnętrznych w kraju;
- Analizie procesów w celu stworzenia i wdrożenia skutecznych mechanizmów kontrolnych oraz monitorowaniu działań operacyjnych;
- Rozwoju i wdrażaniu kultury opartej na ryzyku w kraju;
- Ścisłej współpracy z zespołami operacyjnymi w celu sformalizowania procedur i kontroli oraz wdrożenia zaleceń audytu wewnętrznego;
- Zapewnianiu, że kontrole są skutecznie sformalizowane i archiwizowane przez zespoły operacyjne;
- Komunikacji, szkoleń i rozwijaniu świadomości pracowników w zakresie kontroli wewnętrznej i ryzyka w ogóle;
- Aktualizacji krajowych map ryzyka;
- Monitorowaniu i śledzeniu postępów w realizacji planów łagodzenia map ryzyka;
- Promowaniu i rozwijaniu świadomości pracowników i kierownictwa w zakresie istnienia ryzyka i zarządzania nim;
- W razie potrzeby zapewnianiu wsparcia dla innych działań związanych z mapowaniem ryzyka.
Czego potrzebujesz, aby to realizować:
- Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki Biznes, Inżynieria, Finanse, Audyt);
- Doświadczenia zawodowego (min. 2 lat) w audycie/kontroli lub zarządzaniu ryzykiem, z doświadczeniem w audycie zewnętrznym i/lub w międzynarodowej grupie;
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego (w mowie i piśmie)- poziom min. B2;
- Umiejętności dobrej komunikacji na wszystkich poziomach firmy;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Sumienności i wytrwałości;
- Entuzjazmu, dynamizmu, ciekawości intelektualnej oraz chęci dzielenia się i proponowania nowych rozwiązań;
- Gotowości do odbywania podróży służbowych.
Specjalista ds. Ryzyka i Kontroli Wewnętrznej
Miejsce pracy: Piaseczno
BENEFITY