- Zarządzanie projektami dotyczącymi rozwoju systemów sprzedażowych.
- Rozwój i utrzymanie systemów sprzedażowych.
- Opracowywanie koncepcji optymalizacji systemów sprzedażowych.
- Współpraca z różnymi działami firmy oraz dostawcami przy rozwijaniu systemów oraz monitorowaniu błędów.
- Odpowiedzialność za kreację i wdrożenie nowych projektów sprzedażowych.
- Odpowiedzialność za analizę wymagań biznesowych.
- Testowanie wprowadzanych zmian procesowych i systemowych.
- Doświadczenie w obszarze rozwoju systemów sprzedażowych.
- Umiejętności analityczne umożliwiające przełożenie wymagań biznesowych na wymagania funkcjonalne.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne w relacjach biznesowych z innymi departamentami firmy.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Umiejętność rekomendowania usprawnień w systemach oraz procesach sprzedażowych.
- Samodzielność, kreatywność i pro aktywność w inicjowaniu zmian i wdrażaniu ich.
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów sprzedażowych (mile widziane).
- Umowę o pracę.
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy.
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne.
- Imprezy integracyjne.
- Kartę multisport.
- Opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie.
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.