Prawdziwym audiofilom, marki Struss nie trzeba przedstawiać – jest rozpoznawalna zarówno w kraju jak i za granicą. Produkty polskiej marki Struss istnieją na rynku od 40 lat, a wszystkie modele wzmacniaczy są niezwykle eleganckie i solidne, słyną z doskonałego brzmienia oraz wzbudzają zachwyt i spełniają marzenia wielu pasjonatów muzyki. Przez lata zebrały dziesiątki wyróżnień od fachowej prasy i portali branżowych.
W związku ze zmianą struktury własnościowej firmy, a także w wyniku zaplanowanego intensywnego
rozwoju sprzedaży produktów marki STRUSS na rynku zagranicznym, szukamy Kandydatów na stanowisko:
(Ambasador Doskonałego Dźwięku)
(miejsce pracy: Warszawa)
Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży jest stanowiskiem samodzielnym a zatrudniona na tym stanowisku osoba będzie miała możliwość od podstaw zbudować sprzedaż na rynku amerykańskim. Nasz Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży umocni pozycję marki STRUSS, spełni pragnienia i doznania najbardziej wymagających miłośników audio, a przede wszystkim zbuduje dla siebie wyjątkową ścieżkę kariery.
Kluczowe zadania:
- Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z partnerami międzynarodowymi,
- Organizowanie spotkań z klientami oraz udział w targach (podróże do USA),
- Dostarczanie profesjonalnych prezentacji produktów,
- Reprezentowanie firmy w negocjacjach z klientami,
- Prowadzenie badań rynku audio,
- Identyfikacja nowych możliwości sprzedaży i nadzorowanie procesów sprzedażowych.
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w sprzedaży profesjonalnych rozwiązań Hi-Fi;
- Mile widziane doświadczenie w międzynarodowym biznesie, budowanie współpracy z zagranicznymi partnerami;
- Biegła znajomość języka angielskiego;
- Doskonałe umiejętności: komunikacji interpersonalnej, prowadzenia prezentacji produktów, negocjacji;
- Dobre umiejętności analityczne, umiejętność przygotowania kompleksowej analizy kosztów i korzyści;
- Dobra znajomość obsługi komputera;
- Gotowość do podróżowania.
-
Stabilne warunki zatrudnienia: umowa o pracę, wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system prowizyjny;
-
Pracę z produktem klasy „premium” - pełną wyzwań i nieodkrytych jeszcze możliwości;
-
Czynny udział w rozwoju sprzedaży i produktu na rynku zagranicznym, a tym samym szerokie możliwości długofalowej współpracy i ścieżki rozwoju.