Yellow Heads Polska Sp. z o.o. jest firmą doradztwa personalnego działającą od 2002 roku, świadczącą profesjonalne usługi w zakresie rekrutacji i selekcji kadry menadżerskiej oraz wysokiej klasy specjalistów dla polskich i międzynarodowych firm na terenie całej Polski. Współpracowaliśmy z firmami z wielu branż jak m.in.: FMCG, przemysł, usługi B2B, IT, farmacja, inne. |
Dla naszego Klienta, firmy rodzinnej z branży FMCG (produkty pochodzenia naturalnego), osiągającej kilka milionów złotych przychodów rocznie działającej od wielu lat na rynku polskim i oferującej wysokiej jakości produkty, poszukujemy osoby na stanowisko:
-
Min. 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży/Przedstawiciela Handlowego ds. sieci w firmie z branży FMCG (sektor spożywczy)
-
Udokumentowane doświadczenie w samodzielnym negocjowaniu warunków współpracy z sieciami handlowymi (sieci lokalne, ogólnopolskie, detaliczne/hiper i super markety)
-
Doświadczenie w tworzeniu i realizacji planów sprzedaży, innowacyjność w działaniu i wdrażaniu nowych pomysłów wspierających sprzedaż
-
Udokumentowane sukcesy handlowe w zarządzaniu sprzedażą na rynku tradycyjnym
-
Umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych oraz zaufania
-
Dobra praktyczna znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
-
Silne nastawienie na realizację celów i konsekwencja w działaniu
-
Znajomość podstawowych narzędzi marketingowych i trade marketingowych
-
Wysokie umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
-
Motywacja do pracy i silne nastawienie na realizację celów
-
Uczciwość, profesjonalne podejście do realizowanych zadań
-
Samodzielność, inicjatywa oraz doskonała organizacja pracy własnej
-
Bardzo dobra znajomość MS Office
-
Aktywne prawo jazdy kat. B
-
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży produktów firmy w sieciach handlu detalicznego i nowoczesnego (wszystkie formaty)
-
Odpowiedzialność za aktywną współpracę z kluczowymi klientami w wybranych kanałach sprzedaży,
-
Zwiększanie wyników sprzedaży i pozyskiwanie nowych sieci handlowych do współpracy z firmą
-
Budowanie długoterminowej dobrej partnerskiej współpracy z klientami
-
Bieżąca analiza wyników sprzedaży, rozwój współpracy i zwiększanie wyników sprzedaży
-
Nadzór nad zachowaniem odpowiednich standardów jakościowych obsługi klienta, śścisła współpraca z pozostałymi działami firmy
-
Analiza działań konkurencji oraz podejmowanie aktywnych działań mających za zadanie wzmocnienie pozycji firmy na rynku
-
Przygotowywanie i analizowanie raportów sprzedaży zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy
-
Cykliczne raportowanie do przełożonego.
-
Odpowiedzialną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
-
Możliwość wpływu na rozwój i budowanie strategii firmy.
-
Możliwość rozwoju zawodowego, poszerzania swoich umiejętności i kontaktów biznesowych.
-
Stabilność oraz niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon).