Polski HR - Doradztwo Personalne Sp. z o.o. to profesjonalna agencja doradztwa personalnego, wyspecjalizowana w rekrutacji i selekcji pracowników na stanowiska średniego i wysokiego szczebla. Współpracujemy z renomowanymi pracodawcami z Polski i zza granicy. Należymy do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A.
Polski HR – Doradztwo Personalne Sp. z o. o jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 9301.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Rozwoju Rynku
Miejsce pracy: Łódź
Zakres obowiązków:
- Rozwój powierzonego rynku poprzez różne kanały sprzedaży
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (wyposażenie obiektów biurowych, szkoleniowych i kulturalno-rozrywkowych)
- Rozwój i wsparcie sieci partnerów handlowych firmy
- Współpraca z architektami, agentami nieruchomości, deweloperami w celu zwiększenia wyników sprzedażowych firmy
- Prowadzenie prezentacji i negocjacji biznesowych
- Nadzór nad realizacją projektów
- Inicjowanie działań sprzedażowych i marketingowych mających na celu budowanie wizerunku firmy
- Realizacja założonego planu sprzedaży
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Min. 3-letnie doświadczenie w realizacji kompleksowych projektów wyposażenia wnętrz biurowych np.: mebli, krzeseł biurowych, wykładzin, ścian działowych lub oświetlenia
- Doświadczenie w rozwoju sieci dealerskiej
- Doświadczenie we współpracy z architektami, agentami nieruchomości, inwestorami, developerami
- Znajomość bieżących trendów w aranżacji przestrzeni biurowej
- Umiejętność realizacji projektów i koordynacji wielu działań równolegle
- Znajomość technik sprzedaży i negocjacji w środowisku biznesowym oraz umiejętność
ich praktycznego zastosowania - Samodzielność i silne zorientowanie na cel
- Dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów służbowych
- Znajomość pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Bardzo ciekawą pracę w jednej z największych międzynarodowych firm z branży meblarskiej w Europie
- Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premii uzależnionej od wyników sprzedażowych oraz kompetencji pracownika.
- Niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód służbowy).
- Profesjonalną ścieżkę adaptacji oraz rozwoju kompetencji miękkich i twardych, wyjazdy integracyjne, konkursy motywacyjne.
- Dużą samodzielność w działaniu i elastyczny czas pracy.
- Bardzo duże, profesjonalne wsparcie działów wspierających proces sprzedaży oraz możliwość oferowania usług dodatkowych podnoszących atrakcyjność oferty wyposażenia meblowego.
- Bardzo przyjazną atmosferę w pracy.