Colorland.com to globalna marka należąca do jednej z największych drukarni w Europie, której podstawą jest nowoczesny e-marketing i sprzedaż e-commerce, a sercem – dział IT. Fundamentem naszej firmy są Ludzie – pasjonaci w swoich dziedzinach, pełni poczucia humoru, z głowami pełnymi pomysłów.
Dołącz do nas i podbijaj z nami rynki zagraniczne - Hiszpanię, USA, Wielką Brytanię, Niemcy, Irlandię, Belgię, Holandię, Portugalię, Francję, Czechy, Słowację i Włochy.
Pracując z nami, będziesz:
- codziennie wykorzystywał język hiszpański
- wyszukiwał nowe kanały dystrybucji w modelu sprzedaży e-commerce
- budował silne i długofalowe relacje z partnerem biznesowym,
- regularnie przedstawiał rezultaty podjętych wspólnie działań,
- analizował i śledził najnowsze trendy rynkowe
- współuczestniczył w tworzeniu strategii sprzedażowej na dany kraj
- wymieniał maile i telefony z klientami, aby pomóc im wybrać najlepsze rozwiązania
- nawiązywał kontakty z blogerami / vlogerami
- wykorzystywał Internet jako główne narzędzie pracy
- współpracował z działem marketingu i grafiki w zakresie promowania produktów i firmy
Każdy kandydat jest dla nas wartościowy, jednakże to stanowisko wymaga bardzo dobrej znajomości hiszpańskiego w mowie i piśmie (B2/C1). Dodatkowo, fajnie jeśli:
- nie straszne Ci rozmowy w języku obcym
- umiesz szukać informacji w Internecie
- myślisz analitycznie
- cechuje Cię kreatywność i umiejętność logicznego myślenia
- lubisz planować i umiesz organizować sobie zadania
- wchodzisz oknem, gdy drzwi są zamknięte :)
- jesteś dobrym negocjatorem
W zamian za Twoją pracę i zaangażowanie proponujemy:
- realny wpływ na rozwój działu - to z Tobą rozmawiają nasi klienci i partnerzy biznesowi! :)
- jasny zakres zadań
- kursy językowe
- fajnych i ogarniętych ludzi, wspieranych przez dział graficzny, dział IT i dział marketingu automatycznego, którzy zawsze Ci pomogą
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, żebyś wiedział co jest na czasie
- przystanek autobusowy pod samą firmą
- ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport dla chętnych
Poznaj
MPP Sp. z o.o.
Kluczem do sukcesu są Ludzie. Ludzie z pasją. Powstaliśmy z pasji do fotografii i wiary w to, że zdjęcia mają w sobie ogromną wartość emocjonalną. Od samego początku wiedzieliśmy, że chcemy utrwalać historie i wspomnienia ludzi na papierze poprzez druk. Pierwsze linie produktowe fotoksiążek i fotoalbumów zachwyciły naszych klientów. To dało nam jeszcze większą motywację do rozwoju w obszarach produktów, rynków i technologii. Jedno nie uległo tylko zmianie — zawsze chcieliśmy być blisko naszych klientów — słyszeć ich głos, rozumieć ich potrzeby i inspirować się ich pasjami.Jesteśmy przekonani, że nasze wysokiej jakości produkty mają w sobie zdolność oddziaływania na ludzi. Z jednej strony pozwalamy klientom tworzyć własne historie, budować tożsamość, utrwalać ważne chwile. Z drugiej dajemy im możliwość wpływania na otoczenie i innych ludzi poprzez umiejętność wywoływania i dzielenia się dobrymi emocjami.Po ponad dwóch dekadach istnienia jesteśmy jedną z największych drukarni cyfrowych w Europie, a także liderem na rynku personalizowanych fotoproduktów. Działamy na styku trzech branż: fotografii, poligrafii i nowoczesnego introligatorstwa.Dysponujemy jednym z najnowocześniejszych parków maszyn drukarskich i introligatorskich na świecie. Udostępniamy naszym klientom jeden z najlepszych kreatorów do projektowania fotoproduktów. Korzystamy też z dedykowanych systemów IT do zintegrowanego zarządzania produkcją i sprzedażą.Nasze serce bije w Zaczerniu koła Rzeszowa i to właśnie z tego miejsca wysyłamy produkty do klientów prawie na całym świecie. MPP Memory Papier Print to zespół kilkunastu marek, w tym między innymi: Colorland, nPhoto, Decor Mint, Artibo, czy Presejo, a co za tym idzie także e-commerce, działających na podstawie wielokanałowej strategii sprzedaży.Naszą firmę tworzą ludzie, którzy inspirują się nawzajem. Realizując ciekawe i ambitne przedsięwzięcia, rośniemy jako organizacja, a nasi pracownicy mogą stale podnosić swoje kompetencje. Wymieniając się doświadczeniami, pasjami i analizując nasze działania, możemy wzajemnie się uczyć i tworzyć wartościowe rozwiązania dla naszych klientów.