PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych.
Naszym Klientem jest dystrybutor artykułów biurowych, znanych, światowych marek. Firma posiada wyłączność dystrybucji kalkulatorów i innych artykułów biurowych na terenie Polski, Czech, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii i zatrudnia obecnie około 15 osób. Nasz Klient współpracuje z wybranymi hurtowniami i biuroserwisami na podległym terenie. W związku z rozwojem Działu marketingu i Product Management-u oraz przejęciem kolejnej marki premium na rynku europejskim, poszukujemy dodatkowej osoby do pracy w centrali spółki w Katowicach, na stanowisko:
- Realizacja planów przedsiębiorstwa
- Pozyskiwanie sieci handlowych do współpracy i opieka obecnych Klientów na terenie całego kraju
- Budowanie długotrwałych kontaktów z sieciami handlowymi
- Koordynacja i doradztwo oraz kompleksowa obsługa poszczególnych projektów.
- Doświadczenie w obsłudze sieci handlowych na stanowisku sprzedażowym popartym sukcesami
- Duża dyspozycyjność związana z częstymi wyjazdami służbowymi na terenie całej Polski
- Dobra organizacja czasu pracy, zdyscyplinowanie i zaangażowanie w wykonywaną pracę
- Dobra znajomość języka angielskiego (używana w kontaktach wewnątrz firmy)
- Mile widziane osoby posiadające doświadczenie w sprzedaży w branży artykułów biurowych, piśmienniczych, reklamowych lub podobnych
- Przedsiębiorczość, zaangażowanie i chęć związania się z mniejszym, ale stabilnym i renomowanym pracodawcą z potencjałem rozwojowym.
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Stabilne zatrudnienie
- Rozwój kompetencji i zakresu zadań
- Miłą atmosferę pracy
- Współuczestniczenie w budowaniu struktur
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon
- Umowę o pracę