Poczta Polska S.A.
Segment Klienta Biznesowego
poszukuje kandydatów na stanowisko:
(obszar logistyki / KEP)
- pozycjonowanie wartości dla klientów biznesowych,
- przygotowywanie koncepcji i wdrażanie nowych produktów w segmencie klienta biznesowego, w tym - usług dedykowanych,
- doskonalenie i modyfikowanie istniejących produktów w tym segmencie,
- prowadzenie projektów w zakresie tworzenia i modyfikacji produktów,
- projektowanie i wdrażanie nowych kanałów dystrybucji produktów,
- określanie polityki cenowej i opustowej oraz standardów w zakresie jakości świadczenia produktów,
- wsparcie w przygotowywaniu ofert handlowych,
- rozwój obsługi operacyjnej klientów segmentu klienta biznesowego.
- wykształcenia wyższego,
- znajomości rynku usług KEP w Polsce,
- doświadczenia w branży logistycznej,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w tym Excel, PowerPoint),
- doświadczenia w pracy projektowej,
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- rozwiniętych zdolności analitycznych, w tym - w obszarze danych liczbowych,
- skuteczności, samodzielności, zaangażowania w realizację postawionych celów,
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz umiejętności pracy pod presją czasu.
- doświadczenie w zarządzaniu projektami,
- znajomość metodologii zarządzania projektami (preferowany PRINCE II),
- doświadczenie w zakresie usług fulfilment.
- rozwój zawodowy w stabilnej firmie, będącej liderem w swoim sektorze,
- pracę w profesjonalnym zespole i inspirującym środowisku biznesowym,
- dużą samodzielność działania,
- możliwość szkolenia się,
- pakiet świadczeń socjalnych (w tym karty sportowe),
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach,
- umowę o pracę.
Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym