.
Specjalista ds. Rozwoju Procesów Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: BB/RP
Wymagania:
- pasja w dziedzinie nowych technologii, telefonów komórkowych, akcesoriów mobilnych (modemy, tablety, pady, laptopy),
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale firm z sektora telekomunikacyjnego, internetowego lub bankowego,
- doświadczenie w kreowaniu i aktualizacji informacji oraz funkcjonalności zamieszczanych dla klientów na dedykowanej dla nich stronie,
- umiejętność przygotowywania materiałów edukacyjnych dla konsultantów operacyjnych Obsługi Klienta,
- umiejętność przygotowania i przeprowadzenia prezentacji,
- znajomość podstaw HTML,
- znajomość specyfiki i trendów rozwoju branży internetowej oraz rynku
E-Commerce, - wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe,
- umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia,
- samodzielność i inicjatywa w działaniu,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- spostrzegawczość, otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
- opracowanie i wykonanie planów rozwoju portalu playmobile.pl, w obszarach dotyczących obsługi klientów,
- wprowadzanie nowych funkcjonalności, informacji i rozwiązań na portal oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących,
- współpraca w zakresie realizacji założeń biznesowych Departamentu Obsługi Klienta,
- przetestowanie rozwiązań i funkcjonalności przygotowanych do wdrożenia na portalu z zakresu Obsługi Klienta,
- przygotowywanie materiałów edukacyjnych dla konsultantów operacyjnych oraz promowanie narzędzia,
- bezpośrednia współpraca z działami wewnątrz firmy w szczególności
z Działem Rozwiązań Portalowych.