CTDI POLAND TO:
- Największy w Europie oddział globalnej firmy CTDI – 800 osób w Polsce, 14 000 Pracowników na świecie, 93 lokalizacje w 27 krajach na wszystkich kontynentach.
- Firma o rozwiniętych kompetencjach technicznych – uprawnienia do napraw na najwyższym poziomie akredytacji (z naprawami płyt głównych włącznie).
- Twórca innowacyjnych rozwiązań technologicznych z własnym działem R&D.
- Największy w Polsce autoryzowany serwis zaawansowanych technologicznie urządzeń elektronicznych, obecny na rynku od 2000 roku.
- Partner biznesowy znanych światowych Producentów, takich jak Samsung, HTC, Microsoft, Motorola, Nokia, Lenovo, Huawei, Sony.
2019 ROK BĘDZIE DLA NAS PRZEŁOMOWY!
- Przeprowadzka do nowej siedziby – nowoczesne centrum serwisowe, 15 000 m2 powierzchni.
- Wprowadzenie na polski rynek nowych usług, oferowanych przez CTDI na świecie –
m.in. naprawy urządzeń sieciowych dla operatorów - Wdrożenie nowych, dużych kontraktów – m.in. największego nowego biznesu w historii firmy.
- Planowane zwiększenie zatrudnienia o ponad 300 osóbi nowe możliwości rozwoju w ramach struktur firmy.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Rozwoju Pracowników
Miejsce pracy: Sękocin Stary k/Warszawa
Zakres obowiązków:
- koordynowanie działań rozwojowych dla pracowników firmy, we współpracy z kierownikami;
- przygotowywanie oraz realizacja działań szkoleniowych (definiowanie potrzeb szkoleniowych, organizowanie szkoleń);
- opieka merytoryczna i koordynacja procesu oceny okresowej;
- wspieranie kadry kierowniczej i pracowników w procesie rozmów rocznych;
- organizacja i prowadzenie konkursów wewnętrznych na wybrane stanowiska;
- prowadzenie wybranych procesów rekrutacyjnych;
- wspieranie działań z zakresu Employer Branding;
- usprawnianie procesu wdrażania nowych pracowników do firmy;
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu kompetencji miękkich;
- usprawnianie komunikacji wewnętrznej;
- przeprowadzanie badań zaangażowania pracowników, analiza wyników, wprowadzanie zmian.
Wymagania:
- doświadczenie (min 2-3 lata) w tworzeniu i realizacji procesów rozwojowych oraz ocen pracowniczych;
- wykształcenie kierunkowe (ZZL, psychologia, socjologia);
- znajomość narzędzi, najlepszych praktyk i trendów HR;
- proaktywność, zaangażowanie i samodzielność;
- umiejętność budowania i utrzymywania relacji z osobami na różnych szczeblach organizacji;
- umiejętności organizacyjne i analityczne;
- umiejętności godzenia wielu priorytetów, orientacji na cele, terminowość;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) i elastyczny czas pracy;
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów (w tym m.in. opieka medyczna, dofinansowanie karty sportowej, dodatek do wypoczynku);
- możliwość realizacji ciekawych i ambitnych zadań z obszaru HR;
- szkolenia wspierające rozwój zawodowy.