W chwili obecnej poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:
(Dział Sprzedaży i Dystrybucji)
Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za przygotowanie analiz biznesowych na potrzeby Grupy Polpharma, wdrażanie procesów, procedur oraz narzędzi informatycznych w Polsce i na rynkach zagranicznych w obszarze dystrybucji, supply chain, planowania, wymiany danych z hurtowniami i aptekami.
Zakres obowiązków:
- Tworzenie analiz, narzędzi analitycznych oraz procesów i procedur na potrzeby Grupy Polpharma
- Okresowe raportowanie sytuacji na rynkach i w kanałach dystrybucji.
- Wdrażanie systemów informatycznych w kraju i na rynkach zagranicznych
- Przygotowywanie raportów i analiz ad hock na potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- Aktywne poszukiwanie zależności pomiędzy danymi pochodzącymi z różnych źródeł. Wyszukiwanie trendów oraz określanie ryzyka związanych z przyjętym modelem działania
- Optymalizacja procesów dystrybucyjnych i logistycznych
- Udział w innowacyjnych projektach w Polsce i na rynkach zagranicznych
Oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego
- Bardzo dobrej znajomości arkusza MS Excel (oczekiwana znajomość Visual Basic for Applications)
- Znajomość Ms Access
- Doświadczenia w pracy na dużych zbiorach danych
- Umiejętności analizy oraz interpretacji danych
- Staranności i dokładności w działaniu
- Umiejętności pracy w zespole i komunikatywności
- Pro aktywności i zaangażowania
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- Mile widziana znajomość języka rosyjskiego
Osobie zatrudnionej oferujemy:
- Współtworzenie sukcesu polskiej, nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy farmaceutycznej
- Umowę o pracę
- Konkurencyjne i motywujące wynagrodzenie
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego
- Pracę w kompetentnym i wspierającym zespole
Poznaj
POLPHARMA S.A.
Odważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.