Firma BDO obecna jest na polskim rynku od ponad 25 lat. Jesteśmy jedną z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe. Swoim pracownikom oferujemy możliwość zdobycia wszechstronnego, praktycznego doświadczenia zawodowego oraz dynamiczny rozwój
w ramach indywidualnej ścieżki kariery.
w ramach indywidualnej ścieżki kariery.
Obecnie poszukujemy do naszego Działu Rozwoju Biznesu i Relacji z Klientami w Warszawie osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Rozwoju Biznesu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SP/DRBiRK/WAW
Co Ci oferujemy:
- pracę z inspirującymi, wysokiej klasy ekspertami oraz na rzecz czołowych firm na rynku polskim i globalnym
- atmosferę sprzyjającą pracy i rozwojowi oraz wsparcie merytoryczne
- bieżącą współpracę w ramach globalnej sieci BDO
- szkolenia dostosowane do Twoich potrzeb i dostęp do zasobów wiedzy sieci BDO
- umowę o pracę na czas określony i dobre warunki zatrudnienia
- możliwość korzystania z karty MultiSport oraz pakietu medycznego
- spotkania integracyjne
Co będziesz robić:
- wspierać dział i inne firmy z sieci BDO w procesie tworzenia dokumentów dla Klientów z obszaru doradztwa podatkowego i audytu (oferty, prezentacje, umowy, dokumenty towarzyszące) i samodzielnie te dokumenty przygotowywać
- przeprowadzać procedury z zakresu compliance w oparciu o odpowiednie regulacje prawne i standardy BDO
- wyszukiwać informacje nt. Klientów i aktualizować bazy informacji
- kontaktować się z Klientami, by uzyskać wymagane informacje lub umówić spotkanie
- dbać o jakość i terminowość działań wobec Klientów oraz przepływ informacji
- regularnie współpracować z naszymi kolegami z zagranicznych firm z sieci BDO (komunikacja w języku angielskim)
- dbać o wizerunek firmy i realizację zasady Exceptional Client Service
Zwrócimy szczególną uwagę na:
- wykształcenie wyższe – preferujemy zarządzanie, marketing, prawo i administrację, finanse i rachunkowość
- doświadczenie w obszarze rozwoju biznesu, marketingu, relacji z klientami lub wsparcia administracyjnego linii biznesowych podmiotów świadczących usługi profesjonalne dla klientów instytucjonalnych, preferowane w firmach audytorskich lub kancelariach prawnych
- wysoki poziom kultury osobistej
- zaangażowanie w wykonywaną pracę i odpowiedzialność, proaktywne podejście do zadań i swojej roli w zespole
- skrupulatność oraz umiejętność krytycznej analizy informacji i dokumentów
- znajomość pakietu MS Office na poziomie bardzo dobrym
- umiejętność formułowania i analizy dokumentów o charakterze formalnym
(np. umów, aneksów) przy zastosowaniu odpowiednich aktów prawnych - umiejętność tworzenia treści o charakterze marketingowym i sprzedażowym
- umiejętność pracy zespołowej i nawiązywania relacji biznesowych z osobami wewnątrz i na zewnątrz organizacji na różnych szczeblach
- znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym, pozwalającą na swobodną komunikację biznesową z firmami z sieci BDO
- bardzo dobrą organizację pracy w dynamicznym, wymagającym środowisku
i skuteczność w osiąganiu celów.