Specjalista ds. Rozwoju Biznesu i Wsparcia
Miejsce pracy: Warszawa
Potrafisz?
Zajmiesz się tym z przyjemnością!
Zajmiesz się tym z przyjemnością!
- Kompleksowa organizacja eventów, szkoleń i spotkań, w tym m.in. : uczestnictwo oraz nadzór nad wydarzeniami, podpisywanie umów z partnerami zewnętrznymi, rozliczanie spotkań
- Wdrażanie oraz organizowanie akcji promocyjnych i marketingowych
- Wsparcie merytoryczne i bezpośrednie sieci sprzedaży
- Obsługa posprzedażowa menedżerów w terenie,
- Obsługa administracyjna departamentów, w tym m.in. zarządzanie sprawnym obiegiem informacji oraz dokumentów wewnątrz firmy
- Współpraca Departamentami w Centrali oraz pracownikami terenowymi
- Uczestnictwo w bieżących projektach związanych ze wsparciem sprzedaży
To Twoje kompetencje?
Szukamy właśnie Ciebie!
Szukamy właśnie Ciebie!
- Ukończone studia na kierunkach: bankowość i ubezpieczenia/ ekonomia, zarządzanie
- Mile widziane doświadczenie w pracy przy organizacji szkoleń/ eventów lub w pracy asystenckiej
- Mile widziane doświadczenie w pracy w branży ubezpieczeniowej
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętności współpracy z innymi
- Samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy
- Kreatywność, wychodzenie z inicjatywą i zaangażowanie
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Bardzo dobra znajomość MS Office – w szczególności MS Excel, MS Word
- Prawo jazdy kat. B
Zawsze chcesz więcej?
Ciesz się dodatkowymi benefitami!
Ciesz się dodatkowymi benefitami!
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki na produkty Generali)
- Program „Bądź w Formie z Generali” – karty sportowe
- Bezpłatne lekcje języka angielskiego
- Podnoszenie kompetencji poprzez udział w szkoleniach