Ogłoszenie numer: 7146594, z dnia 2022-07-04
ALTOR Sp. z o. o.
Firma Altor Sp. z o. o. z siedzibą w Mińsku Mazowieckim poszukuje pracownika na poniższe stanowisko na teren budowy tunelu w Łodzi.
Inwestycja pod nazwą „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), Etap II, Odcinek Łódź Fabryczna - Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” realizowane przez Konsorcjum firm w składzie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. oraz Energopol-Szczecin S.A. zwanymi Wykonawcami Projektu.
Specjalista ds. rozliczeń
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska
- Zgodnie z dekretacją obowiązków przez Kontrolera Finansowego Kontraktu.
- Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (na podstawie otrzymanych obmiarów wykonanych robót) oraz innych dokumentów będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych.
- Terminowe egzekwowanie Oświadczeń wystawianych przez Podwykonawców/Dostawców/Usługodawców.
- Terminowe przygotowywanie, sporządzanie i przesyłanie wniosków o PŚP wraz z niezbędnymi Oświadczeniami oraz załącznikami do Biura Inżyniera Kontraktu na potrzeby uzyskania zatwierdzonego Przejściowego Świadectwa Płatności stanowiącego podstawę do wystawienia faktury.
- Przygotowanie rozliczeń Zleceń Wewnętrznych w ramach Kontraktu.
- Przygotowywanie harmonogramów fakturowania, przerobów i płatności.
- Współpraca w przygotowywaniu dokumentów do zamknięcia miesiąca.
- Współpraca przy aktualizacji budżetów kontraktu.
- Współpraca przy opracowywaniu raportów finansowych na Kontrakcie, zestawień oraz innych opracowań wynikających z bieżących potrzeb Kontraktu.
- Współpraca przy kontroli dokumentów rozliczeniowych robót pomiędzy Wykonawcą a Podwykonawcami, sporządzanych przez Kierownika/Inżyniera Branżowego – protokół zaawansowania robót.
- Współpraca przy bieżącej koordynacji i administracji projektem w zakresie rzeczowo-finansowym, kontrola dokumentów pod kątem formalnym i rachunkowym.
- Prowadzenie ewidencji PŚP z załącznikami i fakturami.
- Współpraca przy weryfikacji przepływów finansowych Kontraktu (płatności za faktury wystawione oraz otrzymane).
- Współpraca przy przygotowywanie raportów do Centrali zgodnie z wewnętrznymi procedurami.
- Współpraca z Dyrektorem Kontraktu i Kierownikiem Budowy /Kierownikami Robót i ich zespołem oraz pozostałymi Działami Spółki.
- Współpraca przy kontroli ilości materiałów dostarczonych/wbudowanych/sprzedanych
- Przygotowywanie informacji finansowych wynikających z warunków Kontraktu, na potrzeby DHK i DTK.
- Bieżące wykonywanie poleceń bezpośredniego przełożonego.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe.
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie odpowiedzialności.
- Znajomość Prawa Budowlanego, procedur FIDIC, procesów i terminologii budowlanej.
- Znajomość j. angielski na poziomie umożliwiającym swobodną
- Prawo jazdy kat. B
- Dobra znajomość pakietu MS Office, MS Project.
- Komunikatywność, operatywność.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
- Inicjatywa i przedsiębiorczość.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Przejrzyste warunki zatrudnienia.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy przy infrastrukturze kolejowej.
- Udział w ciekawych i odpowiedzialnych zadaniach.
- Pracę z doświadczonym i zaangażowanym zespołem.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.