specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;
Kluczowe obowiązki: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie czynności...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przeprowadzanie wywiadów branżowych przy udziale Rejonów Administrowania i Utrzymania Nieruchomości, Wydawanie zgód na dysponowanie terenem na cele budowlane dla podmiotów zewnętrznych oraz Spółek Grupy PKP, Opiniowanie korespondencji...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Ewidencjonowanie, raportowanie oraz porządkowanie danych w systemie SAP RE, FIAA, Przypisywania środków trwałych do działek, Prowadzenia spraw związanych z obrotem środkami trwałymi (LT, OT), Zakładanie oraz zarządzanie obiektami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Zakres obowiązków: wsparcie pracowników działu handlowego w obszarze administracyjnym, pomoc w przygotowaniu ofert handlowych i dokumentacji technicznej, bieżąca obsługa biura (prace administracyjne, korespondencja, wystawianie faktur, zakupy itp.), współpraca z innymi działami w firmie.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Obowiązki Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych. Kontrola techniczna sal konferencyjnych i części wspólnych; Delegowanie i weryfikacja prac konserwatorsko-naprawczych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dot. OmniOffice i pracowników; Nadzór i logistyka...
Twoje zadania: Współpraca z NFZ i WIF w zakresie przygotowywania pism, kompletowania dokumentacji oraz zawierania odpowiednich umów w zakresie funkcjonowania apteki zgodnie z obowiązującymi przepisami, Koordynacja otwarć aptek w zakresie niezbędnych zezwoleń i umów z odpowiednimi urzędami,...
Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Prace magazynowe; Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo.
Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
Wiodący producent wyrobów branży mleczarskiej - Firma Bakoma Sp. z o.o., w związku z wprowadzeniem nowych produktów na rynek, poszukuje Kandydatów do Działu Handlu Tradycyjnego na stanowisko:
Specjalista ds. Rozliczeń
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr Ref.: BAK48/17
Zakres obowiązków:
wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentów sprzedażowych, magazynowych i handlowych,
nadzór nad prawidłowym stanem kartoteki magazynowej,
koordynowanie procesu windykacji,
segregowanie, porządkowanie i realizowanie dokumentów będących w obiegu,
dbałość o stałą dostępność materiałów biurowych,
wsparcie Kierownika Platformy w sprawach kadrowo-administracyjnych,
wsparcie bieżące dla pracowników Platformy w sprawach pracowniczych.
Wymagania:
wykształcenie średnie,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office),
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;
Kluczowe obowiązki: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie czynności...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przeprowadzanie wywiadów branżowych przy udziale Rejonów Administrowania i Utrzymania Nieruchomości, Wydawanie zgód na dysponowanie terenem na cele budowlane dla podmiotów zewnętrznych oraz Spółek Grupy PKP, Opiniowanie korespondencji...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Ewidencjonowanie, raportowanie oraz porządkowanie danych w systemie SAP RE, FIAA, Przypisywania środków trwałych do działek, Prowadzenia spraw związanych z obrotem środkami trwałymi (LT, OT), Zakładanie oraz zarządzanie obiektami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Zakres obowiązków: wsparcie pracowników działu handlowego w obszarze administracyjnym, pomoc w przygotowaniu ofert handlowych i dokumentacji technicznej, bieżąca obsługa biura (prace administracyjne, korespondencja, wystawianie faktur, zakupy itp.), współpraca z innymi działami w firmie.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Obowiązki Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych. Kontrola techniczna sal konferencyjnych i części wspólnych; Delegowanie i weryfikacja prac konserwatorsko-naprawczych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dot. OmniOffice i pracowników; Nadzór i logistyka...
Twoje zadania: Współpraca z NFZ i WIF w zakresie przygotowywania pism, kompletowania dokumentacji oraz zawierania odpowiednich umów w zakresie funkcjonowania apteki zgodnie z obowiązującymi przepisami, Koordynacja otwarć aptek w zakresie niezbędnych zezwoleń i umów z odpowiednimi urzędami,...
Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Prace magazynowe; Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo.
Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...