Najnowsze oferty pracy

  • Inżynier ds. zatwierdzeń pozwoleń na pracę

    NES Global Talent   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Kluczowe obowiązki: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie czynności...
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przeprowadzanie wywiadów branżowych przy udziale Rejonów Administrowania i Utrzymania Nieruchomości, Wydawanie zgód na dysponowanie terenem na cele budowlane dla podmiotów zewnętrznych oraz Spółek Grupy PKP, Opiniowanie korespondencji...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Ewidencjonowanie, raportowanie oraz porządkowanie danych w systemie SAP RE, FIAA, Przypisywania środków trwałych do działek, Prowadzenia spraw związanych z obrotem środkami trwałymi (LT, OT), Zakładanie oraz zarządzanie obiektami...
  • Młodszy specjalista ds. administracyjno - handlowych

    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: wsparcie pracowników działu handlowego w obszarze administracyjnym, pomoc w przygotowaniu ofert handlowych i dokumentacji technicznej, bieżąca obsługa biura (prace administracyjne, korespondencja, wystawianie faktur, zakupy itp.), współpraca z innymi działami w firmie.
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Obowiązki Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych. Kontrola techniczna sal konferencyjnych i części wspólnych; Delegowanie i weryfikacja prac konserwatorsko-naprawczych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dot. OmniOffice i pracowników; Nadzór i logistyka...
  • Specjalista ds. procedur urzędowych aptek

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twoje zadania: Współpraca z NFZ i WIF w zakresie przygotowywania pism, kompletowania dokumentacji oraz zawierania odpowiednich umów w zakresie funkcjonowania apteki zgodnie z obowiązującymi przepisami, Koordynacja otwarć aptek w zakresie niezbędnych zezwoleń i umów z odpowiednimi urzędami,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Laboratorium

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Prace magazynowe; Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo.
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Rozliczeń

Bakoma Sp. z o. o.
Olsztyn
praca stacjonarna
2603 dni temu

Wiodący producent wyrobów branży mleczarskiej - Firma Bakoma Sp. z o.o., w związku z wprowadzeniem nowych produktów na rynek, poszukuje Kandydatów do Działu Handlu Tradycyjnego na stanowisko:


Specjalista ds. Rozliczeń

Miejsce pracy: Olsztyn

Nr Ref.: BAK48/17

Zakres obowiązków:
  • wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentów sprzedażowych, magazynowych i handlowych,
  • nadzór nad prawidłowym stanem kartoteki magazynowej,
  • koordynowanie procesu windykacji,
  • segregowanie, porządkowanie i realizowanie dokumentów będących w obiegu,
  • dbałość o stałą dostępność materiałów biurowych,
  • wsparcie Kierownika Platformy w sprawach kadrowo-administracyjnych,
  • wsparcie bieżące dla pracowników Platformy w sprawach pracowniczych.
Wymagania:
  • wykształcenie średnie,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office),
  • odpowiedzialność i zaangażowanie,
  • dokładność,
  • wysoka kultura osobista,
  • otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów.
Co oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • narzędzia niezbędne do pracy.

Przesłanie do Spółek z grupy BZK danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, lub ich ujawnienie przez kandydata na dalszych etapach procesu rekrutacyjnego, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez spółkę w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bakoma Sp. z.o.o. w Warszawie przy ul. Połczyńskiej 97A, dalej „Spółka” z którą można skontaktować się poprzez e-mail rekrutacja@bzk.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  2. Pani/Pana dane osobowe zawarte w aplikacji o pracę będą przetwarzane:
    1. w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Spółce , zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 (Rozporządzenie 2016/679), w związku z przepisami Kodeksu pracy, a w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia 2016/679;
    2. w celu podjęcia działań koniecznych przed zawarciem umowy o pracę, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia 2016/679;
    3. dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia 2016/679);
    4. w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Spółkę – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki , zgodnie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia 2016/679, polegający na umożliwieniu Spółce obrony swych praw.
  3. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym spółkom z grupy BZK, w zakresie koniecznym do prowadzenia procesu rekrutacji, podmiotom świadczącym usługi na ich rzecz w związku z prowadzeniem procesów rekrutacji, takim jak agencje rekrutacyjne, a także dostawcom systemów informatycznych i usług IT.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia aktualnego procesu rekrutacji, a w zakresie w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody – do jej wycofania, przy czym w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przetwarzane nie dłużej niż przez 2 lata. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Spółkę. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa.
  5. Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, każdą z wyrażonych zgód można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Dla celów dowodowych Spółka prosi o wycofywanie zgód drogą pisemną lub elektroniczną.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych.
  7. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia 2016/679.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
  9. Podanie danych osobowych jest wymagane przez Kodeks pracy. Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury w procesie rekrutacyjnym. w zakresie danych niewymaganych Kodeksem pracy, podanie danych jest dobrowolne.

* Aktualny wykaz spółek wchodzących w skład Grupy Spółek:
- BZK Group Sp. z o.o. ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa
- Bakoma Sp. z.o.o. ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa
- Polskie Młyny S.A. ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa
- Komagra Sp. z o.o. ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa
- BIOAGRA-OIL S.A. ul. Przemysłowa 64, 43-100 Tychy
- BIOAGRA S.A. ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa

- BZK ALCO ul. Połczyńska 97, 01-303 Warszawa

 

Podobne oferty

  • Inżynier ds. zatwierdzeń pozwoleń na pracę

    NES Global Talent   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Kluczowe obowiązki: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie czynności...
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przeprowadzanie wywiadów branżowych przy udziale Rejonów Administrowania i Utrzymania Nieruchomości, Wydawanie zgód na dysponowanie terenem na cele budowlane dla podmiotów zewnętrznych oraz Spółek Grupy PKP, Opiniowanie korespondencji...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Ewidencjonowanie, raportowanie oraz porządkowanie danych w systemie SAP RE, FIAA, Przypisywania środków trwałych do działek, Prowadzenia spraw związanych z obrotem środkami trwałymi (LT, OT), Zakładanie oraz zarządzanie obiektami...
  • Młodszy specjalista ds. administracyjno - handlowych

    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: wsparcie pracowników działu handlowego w obszarze administracyjnym, pomoc w przygotowaniu ofert handlowych i dokumentacji technicznej, bieżąca obsługa biura (prace administracyjne, korespondencja, wystawianie faktur, zakupy itp.), współpraca z innymi działami w firmie.
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Obowiązki Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych. Kontrola techniczna sal konferencyjnych i części wspólnych; Delegowanie i weryfikacja prac konserwatorsko-naprawczych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dot. OmniOffice i pracowników; Nadzór i logistyka...
  • Specjalista ds. procedur urzędowych aptek

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twoje zadania: Współpraca z NFZ i WIF w zakresie przygotowywania pism, kompletowania dokumentacji oraz zawierania odpowiednich umów w zakresie funkcjonowania apteki zgodnie z obowiązującymi przepisami, Koordynacja otwarć aptek w zakresie niezbędnych zezwoleń i umów z odpowiednimi urzędami,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Laboratorium

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Prace magazynowe; Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo.
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...