Mondial Assistance jest wiodącym dostawcą usług assistance na polskim rynku. Assistance znaczy pomoc. Współpracując z czołowymi ubezpieczycielami, bankami i dystrybutorami samochodów, mamy pod opieką ponad 6,5 miliona Polaków. Szczycimy się możliwością skutecznego i szybkiego działania w każdym zakątku Polski i całego globu, 24h/365 dni.
Praca w Mondial Assistance to dobre relacje między współpracownikami, kierownikami i ich zespołami oraz klientami i usługodawcami. Praca u nas to także nieustanne zdobywanie wiedzy i podnoszenie kompetencji.
W 2015 roku zwiększyliśmy zatrudnienie o 10%, a blisko 20% naszych pracowników awansowało lub zmieniło dział. W związku z dalszym poszerzaniem działalności, poszukujemy nowych pracowników!
W swojej codziennej pracy będziesz odpowiedzialny za:
- weryfikację faktur zakupu pod względem formalnym i merytorycznym,
- weryfikację zgodności obciążeń ze zleceniami i gwarancjami oraz cennikami Mondial Assistance,
- weryfikację i zatwierdzanie rezerw/faktur do wypłaty,
- wyjaśnianie wątpliwości dotyczących wypłat poprzez kontakt z usługodawcami,
- wystawianie faktur sprzedaży i refaktur oraz monitorowanie spływu należności,
- monitorowanie rozrachunków oraz wyjaśnianie nierozliczonych należności i zobowiązań,
- sporządzanie raportów kontrolnych wynikających z procedur obowiązujących w Dziale Rozliczeń.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- terminowość,
- skrupulatność,
- umiejętność pracy w zespole,
- zorientowanie na klienta,
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji w ramach swoich odpowiedzialności,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Korzyści z pracy u nas:
- będziesz miał/miała możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy dzięki licznym szkoleniom, stażom i rekrutacjom wewnętrznym,
- będziesz spędzał/spędzała czas z fantastycznymi ludźmi w atmosferze pełnej szacunku oraz zaangażowania,
- zatrudnimy Cię na umowę o pracę,
- otrzymasz premię roczną oraz bogaty pakiet socjalny, w tym:
- prywatną opiekę medyczną,
- kartę żywieniową do wykorzystania w stołówce pracowniczej, restauracjach, barach i innych punktach gastronomicznych,
- ubezpieczenie na życie,
- możliwość nauki wybranego języka obcego (lekcje w siedzibie firmy dwa razy w tygodniu),
- dodatkowe świadczenia (bilety do kin, teatrów, karnety sportowe, dofinansowanie do wczasów, bony do wybranych sklepów).