relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Liczba wakatów: 2 Zakres obowiązków: Nadzorowanie prawidłowego kodowania i rozliczania świadczeń z Narodowym Funduszem Zdrowia, w tym: nadzór nad niezakodowanymi świadczeniami, poprawianie błędów po weryfikacji NFZ, pisanie pism do NFZ z wyjaśnieniami dotyczącymi błędów weryfikacji....
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
Do Twoich zadań należeć będzie: Sporządzanie wniosków zakupowych i prowadzenie postępowań zakupowych. Przygotowywanie zapotrzebowań zakupu. Koordynowanie i monitorowanie realizacji umów zawartych na potrzeby Oddziału. Weryfikacja faktur zakupowych. Obsługa korespondencji i dokumentacji...
Key Responsibilities: Provide administrative support to project teams to ensure efficient information workflow; Planning and organizing project meetings; Preparing project meetings minutes and follow up on action items; Communicate effectively with team members, stakeholders in terms of actions and...
specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
OPIS STANOWISKA: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Pracownik ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Proste prace konserwatorskie Organizacja środków ochrony indywidualnej pracowników oraz spraw związanych z zarządzaniem infrastrukturą firmy; Pomoc w organizowanie...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi procedurami; Weryfikacja zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Przygotowywanie...
Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją...
Specjalista ds. Rozliczeń zużycia ciepła i wody z językiem chorwackim / serbskim
Specjalista ds. Rozliczeń zużycia ciepła i wody z językiem chorwackim / serbskim
Minol ZENNER Sp. z.o.o.
Łódź
praca stacjonarna
1503 dni temu
Minol ZENNER Sp. z o.o. jest jedną z wiodących firm na świecie w zakresie produkcji i sprzedaży urządzeń pomiarowych takich jak: podzielniki kosztów, wodomierze i liczniki ciepła. Specjalizuje się w rozliczaniu kosztów centralnego ogrzewania i wody w oparciu o indywidualne zużycie.
Naszymi Klientami są w szczególności spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe oraz developerzy.
Do naszej centrali w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Rozliczeń zużycia ciepła i wody z językiem chorwackim / serbskim
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska:
zakładanie baz danych klientów,
wprowadzanie odczytów urządzeń pomiarowych,
sporządzanie rozliczeń kosztów zużycia ciepła i wody w programie rozliczeniowym,
ocenianie poprawności i kompletności wprowadzanych danych w bazie klientów,
prowadzenie korespondencji oraz kontakt z klientem,
analizowanie i uwzględnianie indywidualnych wymagań klientów,
sporządzanie analiz wyników rozliczeniowych.
Oczekiwania:
ukończone studia wyższe (preferowane kierunki ścisłe),
dobra znajomość języka chorwackiego/serbskiego,
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
dobra organizacja pracy,
dokładność, odpowiedzialność za wykonaną pracę,
znajomość środowiska Windows i MS Office (zwłaszcza Excel),
odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
umowę o pracę na czas nieokreślony (po trzymiesięcznym okresie próbnym),
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Liczba wakatów: 2 Zakres obowiązków: Nadzorowanie prawidłowego kodowania i rozliczania świadczeń z Narodowym Funduszem Zdrowia, w tym: nadzór nad niezakodowanymi świadczeniami, poprawianie błędów po weryfikacji NFZ, pisanie pism do NFZ z wyjaśnieniami dotyczącymi błędów weryfikacji....
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
Do Twoich zadań należeć będzie: Sporządzanie wniosków zakupowych i prowadzenie postępowań zakupowych. Przygotowywanie zapotrzebowań zakupu. Koordynowanie i monitorowanie realizacji umów zawartych na potrzeby Oddziału. Weryfikacja faktur zakupowych. Obsługa korespondencji i dokumentacji...
Key Responsibilities: Provide administrative support to project teams to ensure efficient information workflow; Planning and organizing project meetings; Preparing project meetings minutes and follow up on action items; Communicate effectively with team members, stakeholders in terms of actions and...
specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
OPIS STANOWISKA: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Pracownik ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Proste prace konserwatorskie Organizacja środków ochrony indywidualnej pracowników oraz spraw związanych z zarządzaniem infrastrukturą firmy; Pomoc w organizowanie...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi procedurami; Weryfikacja zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Przygotowywanie...
Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją...