Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. Rozliczeń Serwisowych

    WIRTGEN POLSKA Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Twój zakres obowiązków: Księgowanie raportów serwisowych oraz ewidencja czasu pracy techników; Generowanie faktur za usługi serwisowe; Asystowanie Koordynatorowi Serwisu; Opracowywanie propozycji ofertowych dla usług serwisowych; Kontrola dokładności danych w systemie i zarządzanie...
  • Specjalista administracyjno-biurowy w kancelarii prawnej

    ManpowerGroup   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Prowadzenie kalendarza i rejestru spraw sądowych; Wprowadzanie danych do systemów klientów; Kontakt z klientami kancelarii, sądami, czy organami administracji; Przygotowywanie raportów i zestawień; Praca z dokumentami (edycja, formatowanie dokumentów) Wsparcie administracyjne;...
  • Młodszy Specjalista ds. Serwisu

    WIRTGEN POLSKA Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Rozliczanie protokołów serwisowych oraz czasu pracy serwisantów; Wystawianie faktur sprzedaży usług serwisowych; Wsparcie Koordynatora Serwisu; Przygotowywanie ofert usług serwisowych; Nadzór nad poprawnością danych w systemie oraz dokumentacją serwisową;
  • Młodszy specjalista ds. administracyjno - handlowych

    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie pracowników działu handlowego w obszarze administracyjnym, pomoc w przygotowaniu ofert handlowych i dokumentacji technicznej, bieżąca obsługa biura (prace administracyjne, korespondencja, wystawianie faktur, zakupy itp.), współpraca z innymi działami w firmie.
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. kalkulacji

    MDM-DRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.   Poznań, Stare Miasto    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Główne obowiązki: wykonywanie, opracowywanie oraz analiza kalkulacji produkcji opakowań papierowych, aktualizowanie baz danych w zakresie kalkulacji, współpraca z działem realizacji zamówień, zakupów oraz z innymi działami firmy, archiwizacja sporządzonych kalkulacji.
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Organizacji i Wsparcia Zarządu

    Orange Polska S.A.   Warszawa, al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    kompleksowe wsparcie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu; przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów (przygotowanie materiałów w języku polskim i angielskim) przygotowywanie aktów normatywnych, pełnomocnictw,...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. rozliczeń (z jęz. angielskim)

Schenker Sp. z o.o.
Tarnowo Podgórne
praca stacjonarna
1598 dni temu
Specjalista ds. rozliczeń (z jęz. angielskim)
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne
Nr ref.: SR/2020/02/Tarnowo Podg.

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 68 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.


Specjalista ds. rozliczeń to osoba odpowiedzialna za zapewnienie efektywnej obsługi Klientów korporacyjnych spółki, przyporządkowanych do obsługi w zespole Control Tower.

 

Zakres zadań:
  • Rozliczanie kosztów związanych z obsługą dedykowanych klientów,
  • Wystawianie faktur klientom przypisanym do obsługi,
  • Tworzenie i weryfikowanie raportów związanych z rozliczaniem klientów,
  • Wprowadzanie i weryfikowanie danych w systemach dedykowanych do rozliczeń obsługiwanych klientów,
  • Współpraca z jednostkami odpowiedzialnymi za obsługę klienta.
Oczekiwania wobec kandydatów:
  • Wykształcenie wyższe, kierunek Logistyka/Transport lub Finanse,
  • Doświadczenie w obszarze rozliczeń klientów/obsługi klienta min. 1 rok,
  • Język angielski na poziomie min. B1.
Mile widziane:
  • Znajomość procesu zarządzania łańcuchem dostaw.
Oferujemy:


Warunki zatrudnienia:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Premia miesięczna,
  • Praca w godzinach 8.00-16.00,
  • Miejsce pracy: ul. 25 Stycznia 18, 62-080, Tarnowo Podgórne.

Kultura i rozwój:

  • Możliwość udziału w corocznych wydarzeniach firmowych,
  • Możliwość organizacji lub wzięcia udziału w akcjach: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość uzyskania dofinansowania do edukacji po przepracowanym roku (studia podyplomowe, szkolenia, kursy),
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach globalnej korporacji: rekrutacje wewnętrzne pozwalają wielu naszym pracownikom zdobywać nowe doświadczenia zarówno w strukturach DB Schenker w Polsce, jak i w oddziałach naszej firmy za granicą.

Benefity:

  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Medicover oraz karty Multisport
  • Możliwość dołączenia do Pracowniczego Programu Emerytalnego oraz ubezpieczenia na życie
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia za polecenie znajomych do pracy.
 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Pracownik ds. Rozliczeń Serwisowych

    WIRTGEN POLSKA Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Twój zakres obowiązków: Księgowanie raportów serwisowych oraz ewidencja czasu pracy techników; Generowanie faktur za usługi serwisowe; Asystowanie Koordynatorowi Serwisu; Opracowywanie propozycji ofertowych dla usług serwisowych; Kontrola dokładności danych w systemie i zarządzanie...
  • Specjalista administracyjno-biurowy w kancelarii prawnej

    ManpowerGroup   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Prowadzenie kalendarza i rejestru spraw sądowych; Wprowadzanie danych do systemów klientów; Kontakt z klientami kancelarii, sądami, czy organami administracji; Przygotowywanie raportów i zestawień; Praca z dokumentami (edycja, formatowanie dokumentów) Wsparcie administracyjne;...
  • Młodszy Specjalista ds. Serwisu

    WIRTGEN POLSKA Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Rozliczanie protokołów serwisowych oraz czasu pracy serwisantów; Wystawianie faktur sprzedaży usług serwisowych; Wsparcie Koordynatora Serwisu; Przygotowywanie ofert usług serwisowych; Nadzór nad poprawnością danych w systemie oraz dokumentacją serwisową;
  • Młodszy specjalista ds. administracyjno - handlowych

    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie pracowników działu handlowego w obszarze administracyjnym, pomoc w przygotowaniu ofert handlowych i dokumentacji technicznej, bieżąca obsługa biura (prace administracyjne, korespondencja, wystawianie faktur, zakupy itp.), współpraca z innymi działami w firmie.
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. kalkulacji

    MDM-DRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.   Poznań, Stare Miasto    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Główne obowiązki: wykonywanie, opracowywanie oraz analiza kalkulacji produkcji opakowań papierowych, aktualizowanie baz danych w zakresie kalkulacji, współpraca z działem realizacji zamówień, zakupów oraz z innymi działami firmy, archiwizacja sporządzonych kalkulacji.
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Organizacji i Wsparcia Zarządu

    Orange Polska S.A.   Warszawa, al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    kompleksowe wsparcie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu; przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów (przygotowanie materiałów w języku polskim i angielskim) przygotowywanie aktów normatywnych, pełnomocnictw,...