Your role: The Transport Operations Planner performs the day-to-day transport management process (e.g. shipment planning, execution control, FBA support etc.). Uses the Lead Logistics Partner route planning tools to organize transports handed over by customer sites or their vendors for all transport...
Twój zakres zadań: Budowa i planowanie sieci dystrybucyjnej w Polsce i Europie, rozbudowa istniejących rozwiązań transportowych; Współpraca z klientami, magazynami i dostawcami usług przewozowych; Organizowanie i koordynowanie wysyłek i dostaw; Podejmowanie działań wspierających...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień; kontaktów z klientami i podwykonawcami; obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce; prowadzenia dokumentacji;
Tobea Sp. z o.o.Umiastów, k/Ożarowa Mazowieckiego
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Miejsce pracy: praca stacjonarna Umiastów (k/Ożarowa Mazowieckiego) Pracodawca to firma specjalizująca się w transporcie oraz spedycji krajowej i międzynarodowej, z naciskiem na rynek polsko-niemiecki. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu w branży TSL, zdobytym podczas współpracy z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 500 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Organizacja i nadzór logistyki dostaw- stała współpraca z firmami spedycyjnymi, agencjami celnymi, dostawcami krajowymi i zagranicznymi; Przygotowanie i weryfikacja dokumentacji handlowej oraz przewozowej związanej z procesem dostaw- certyfikaty, faktury, listy przewozowe, dokumenty celne,...
Obowiązki na stanowisku: Wystawianie dokumentów przychodowych i rozchodowych; Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz mebli; Przeprowadzanie inwentaryzacji w magazynach; Wprowadzanie danych do systemów; Archiwizacja dokumentacji; Przeprowadzanie doraźnych spisów i...
Będziesz odpowiadać za: koordynację prac związanych z zakupami, remontami maszyn i urządzeń, nadzorowanie bazy danych w zakresie ewidencji technicznej maszyn i urządzeń, nadzór nad realizacją okresowych kontroli maszyn i urządzeń, weryfikację dokumentacji technicznej maszyn i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do Głównych Obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Realizacja bieżących zamówień firmy; Dbanie o terminowość dostaw; Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z dostawcami oraz umiejętność negocjacji cen; Dobra organizacja pracy; Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży...
Twój zakres obowiązków: przyjmowanie oraz kontrola ilościowa i jakościowa dostaw, przygotowywanie wydań dla oddziałów szpitalnych, odznaczanie zamówień, wprowadzanie dokumentów dostaw do systemu, etykietowanie asortymentu, nadzór nad rotacją asortymentu, obsługa reklamacji,...
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/-a za: przygotowywanie, opracowywanie i kontrolę dokumentów w obrocie magazynowym, terminowe księgowanie dokumentów w systemie (Asseco), bieżący nadzór, weryfikacja i archiwizacja dokumentów, współpraca z innymi działami firmy.
BZK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i Wspólnicy Spółka Komandytowa to nowoczesna, innowacyjna i stabilna rynkowo spółka, powołana przede wszystkim w celu poszukiwania rozwiązań na rzecz optymalizacji działań handlowych i operacyjnych w wybranych spółkach produkcyjnych, wśród których znajdują się m.in.: Bioagra S.A., Polskie Młyny S.A., Bioagra-Oil S.A., Komagra Sp. z o.o., Bakoma Sp. z o.o, Bakoma Bis Sp. z o.o. Zakres usług realizowany jest za pomocą innowacyjnych źródeł komunikacji i usług outsourcingu.
Specjalista ds. Rozliczeń w Dziale Logistyki
Miejsce pracy: Koprki k/Ożarowa Mazowieckiego
Ustalanie harmonogramów dostaw towarów
Bieżący kontakt z dostawcami towarów
Awizowanie dostaw w systemach informatycznych
Rozliczanie faktur za transport towarów w tym kontakt z wystawcami oraz opis merytoryczny
Tworzenie raportów i zestawień dotyczących poniesionych kosztów za transport
Tworzenie raportów i zestawień dotyczących dostaw i wydań
Wykształcenie i doświadczenie logistyczne
Umiejętność weryfikacji dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
Doświadczenie w pracy z rozliczaniem dokumentów kosztowych w przedsiębiorstwie
Znajomości pakietu MS Office (przynajmniej podstawy programów Word, Excel, Outlook)
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
Your role: The Transport Operations Planner performs the day-to-day transport management process (e.g. shipment planning, execution control, FBA support etc.). Uses the Lead Logistics Partner route planning tools to organize transports handed over by customer sites or their vendors for all transport...
Twój zakres zadań: Budowa i planowanie sieci dystrybucyjnej w Polsce i Europie, rozbudowa istniejących rozwiązań transportowych; Współpraca z klientami, magazynami i dostawcami usług przewozowych; Organizowanie i koordynowanie wysyłek i dostaw; Podejmowanie działań wspierających...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień; kontaktów z klientami i podwykonawcami; obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce; prowadzenia dokumentacji;
Tobea Sp. z o.o.Umiastów, k/Ożarowa Mazowieckiego
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Miejsce pracy: praca stacjonarna Umiastów (k/Ożarowa Mazowieckiego) Pracodawca to firma specjalizująca się w transporcie oraz spedycji krajowej i międzynarodowej, z naciskiem na rynek polsko-niemiecki. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu w branży TSL, zdobytym podczas współpracy z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 500 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Organizacja i nadzór logistyki dostaw- stała współpraca z firmami spedycyjnymi, agencjami celnymi, dostawcami krajowymi i zagranicznymi; Przygotowanie i weryfikacja dokumentacji handlowej oraz przewozowej związanej z procesem dostaw- certyfikaty, faktury, listy przewozowe, dokumenty celne,...
Obowiązki na stanowisku: Wystawianie dokumentów przychodowych i rozchodowych; Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz mebli; Przeprowadzanie inwentaryzacji w magazynach; Wprowadzanie danych do systemów; Archiwizacja dokumentacji; Przeprowadzanie doraźnych spisów i...
Będziesz odpowiadać za: koordynację prac związanych z zakupami, remontami maszyn i urządzeń, nadzorowanie bazy danych w zakresie ewidencji technicznej maszyn i urządzeń, nadzór nad realizacją okresowych kontroli maszyn i urządzeń, weryfikację dokumentacji technicznej maszyn i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do Głównych Obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Realizacja bieżących zamówień firmy; Dbanie o terminowość dostaw; Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z dostawcami oraz umiejętność negocjacji cen; Dobra organizacja pracy; Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży...
Twój zakres obowiązków: przyjmowanie oraz kontrola ilościowa i jakościowa dostaw, przygotowywanie wydań dla oddziałów szpitalnych, odznaczanie zamówień, wprowadzanie dokumentów dostaw do systemu, etykietowanie asortymentu, nadzór nad rotacją asortymentu, obsługa reklamacji,...
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/-a za: przygotowywanie, opracowywanie i kontrolę dokumentów w obrocie magazynowym, terminowe księgowanie dokumentów w systemie (Asseco), bieżący nadzór, weryfikacja i archiwizacja dokumentów, współpraca z innymi działami firmy.