HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Specjalista ds. Rozliczeń w branży finansowej (usługi)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 1111349
Dla naszego Klienta, międzynarodowej Grupy spółek usługowych, poszukujemy ambitnego, komunikatywnego i nastawionego na rozwój Kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Rozliczeń.
Głównym celem Specjalisty ds. Rozliczeń jest przejęcie zadań dedykowanych dla tego stanowiska z podmiotu zagranicznego. Do Twoich kluczowych obowiązków będzie należeć prowadzenie rozliczeń finansowych z międzynarodowymi organizacjami płatniczymi w zakresie transakcji kartowych, prowadzenie rozliczeń finansowych z Akceptantami, w tym generowanie faktur sprzedaży, oraz generowanie przelewów bankowych dla Akceptantów z tytułu transakcji kartowych. Będziesz również odpowiedzialny za księgowanie rozliczeń finansowych z organizacjami płatniczymi i Akceptantami. Weźmiesz również udział w testach i wdrożeniach nowych usług i produktów. Językami Twojej codziennej pracy będą angielski oraz niemiecki. Linia raportowania: Team Leader zespołu Rozliczeń.
Nasz Klient poszukuje Kandydata z wykształceniem kierunkowym (Finanse i Rachunkowość, Ekonomia oraz pokrewne), min. 2-letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku w spółce z branży finansowej (warunek konieczny), min. dobrą znajomością języków angielskiego i niemieckiego oraz dobrą znajomością Excela. Do udziału w procesie zapraszamy Kandydatów z dobrą znajomością zasad rachunkowości oraz mobilnych terytorialnie – przejęcie zadań od zagranicznego zespołu będzie wymagać dyspozycyjności na wyjazdy, szczególnie przez okres pierwszego półrocza pracy. Ponadto, liczymy na Twoją bardzo dobrą organizację pracy własnej oraz umiejętność efektywnego zarządzania czasem, samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki. Nasz Klient chciałby, aby Kandydat na tym stanowisko posiadał chęć rozwoju zawodowego oraz ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku będzie niekwestionowanym atutem.
Klient oferuje Ci ambitne wyzwanie zawodowe i stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji. Otrzymasz szansę na profesjonalny rozwój w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy. Zostaną przed Tobą postawione konkretne zadania, które będziesz mógł zaliczyć do mierzalnych sukcesów. Klient przygotował dla Ciebie bardzo konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów, owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę.
Głównym celem Specjalisty ds. Rozliczeń jest przejęcie zadań dedykowanych dla tego stanowiska z podmiotu zagranicznego. Do Twoich kluczowych obowiązków będzie należeć prowadzenie rozliczeń finansowych z międzynarodowymi organizacjami płatniczymi w zakresie transakcji kartowych, prowadzenie rozliczeń finansowych z Akceptantami, w tym generowanie faktur sprzedaży, oraz generowanie przelewów bankowych dla Akceptantów z tytułu transakcji kartowych. Będziesz również odpowiedzialny za księgowanie rozliczeń finansowych z organizacjami płatniczymi i Akceptantami. Weźmiesz również udział w testach i wdrożeniach nowych usług i produktów. Językami Twojej codziennej pracy będą angielski oraz niemiecki. Linia raportowania: Team Leader zespołu Rozliczeń.
Nasz Klient poszukuje Kandydata z wykształceniem kierunkowym (Finanse i Rachunkowość, Ekonomia oraz pokrewne), min. 2-letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku w spółce z branży finansowej (warunek konieczny), min. dobrą znajomością języków angielskiego i niemieckiego oraz dobrą znajomością Excela. Do udziału w procesie zapraszamy Kandydatów z dobrą znajomością zasad rachunkowości oraz mobilnych terytorialnie – przejęcie zadań od zagranicznego zespołu będzie wymagać dyspozycyjności na wyjazdy, szczególnie przez okres pierwszego półrocza pracy. Ponadto, liczymy na Twoją bardzo dobrą organizację pracy własnej oraz umiejętność efektywnego zarządzania czasem, samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki. Nasz Klient chciałby, aby Kandydat na tym stanowisko posiadał chęć rozwoju zawodowego oraz ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku będzie niekwestionowanym atutem.
Klient oferuje Ci ambitne wyzwanie zawodowe i stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji. Otrzymasz szansę na profesjonalny rozwój w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy. Zostaną przed Tobą postawione konkretne zadania, które będziesz mógł zaliczyć do mierzalnych sukcesów. Klient przygotował dla Ciebie bardzo konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów, owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę.