Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum; Bieżąca weryfikacja, korekta i systemowe rozliczanie kosztów ponoszonych przez Kontrakt; Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych...
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Responsibilities: Securities settlements Provide settlement services in our role as a global custodian for our clients, Ensure securities portfolios are transferred between other financial institutions, Guarantee timely settlement of transactions in global markets and play an active role in looking...
Twój zakres obowiązków: realizacja procesów związanych ze sprzedażą usług dystrybucyjnych, przygotowywanie danych związanych ze sprzedażą usług dystrybucyjnych, m.in. dla celów planistycznych, sprawozdawczych, raportów i analiz danych, przygotowywanie danych i analiza procesu...
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja finansowania i rozliczania zadań w projektach zgodnie z wymogami podmiotów finansujących i obowiązującymi przepisami, opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian w projektach, dbanie o terminowość płatności oraz...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
Obsługa systemów informatycznych (Business Central, Symfonia Obieg Dokumentów) oraz prowadzenie baz danych, Przygotowywanie raportów, Rozliczanie delegacji pracowników, Wprowadzanie dokumentów do EOD (Elektroniczny Obieg Dokumentów), Ścisła współpraca z innymi działami w organizacji.
Monitorowanie należności, śledzenie terminów płatności i przypominanie o zaległych fakturach. Sprawdzanie poprawności faktur oraz innych dokumentów związanych z należnościami, uzgadnianie transakcji płatniczych. Wprowadzanie danych dotyczących transakcji bankowych i faktur do systemu...
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie dokumentacji Budowy; Analizę dokumentacji projektowej zgodnie z kosztorysem; Rozliczenia materiałów budowlanych; Analizę zużycia materiałów; Przeprowadzenie weryfikacji Dostawców/ Podwykonawców; Dokonywanie obmiaru wykonanych robót;...
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie dokumentacji Budowy; Analizę dokumentacji projektowej zgodnie z kosztorysem; Rozliczenia materiałów budowlanych; Analizę zużycia materiałów; Przeprowadzenie weryfikacji Dostawców/ Podwykonawców; Dokonywanie obmiaru wykonanych robót;...
CPF Culinar (dawniej: Fish Food Sp. z o.o.) jest firmą należącą do grupy kapitałowej CPF Poland S.A., działającej w sektorze FMCG która jako jeden z liderów dostarcza na rynek najwyższej jakości produkty spożywcze. W związku ze zmianą struktur organizacyjnych oraz ambitnymi planami ekspansji, aktualnie poszukujemy kandydatów/ek na stanowisko:
Specjalista ds. rozliczeń produkcji
Miejsce pracy: Żeromin (gmina Tuszyn)
Główne zadania:
Bieżące rozliczanie produkcji
Kontrola przepływu i zużycia surowców
Rozliczanie i nadzór nad ilością wydawanych surowców
Wystawianie dokumentów magazynowych i produkcyjnych
Nadzór nad zgodnością stanów magazynowych (magazyny produkcyjne)
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego
Raportowanie do Kierownika działu
Nasze oczekiwania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Znajomości zasad gospodarki magazynowej
Wykształcenie min. średnie
Dokładność, sumienność
Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
Umiejętność szybkiego uczenia się, działanie i podejmowanie decyzji
Znajomość systemu Symfonia
Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym
Czeka na Ciebie:
Praca w stabilnej firmie z tradycjami
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premia) wraz z pakietem benefitów
Możliwość rozwoju i stabilizacji zawodowej
Współpracę w młodym, ambitnym zespole w nowoczesnej i dynamicznej firmie
Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum; Bieżąca weryfikacja, korekta i systemowe rozliczanie kosztów ponoszonych przez Kontrakt; Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych...
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Responsibilities: Securities settlements Provide settlement services in our role as a global custodian for our clients, Ensure securities portfolios are transferred between other financial institutions, Guarantee timely settlement of transactions in global markets and play an active role in looking...
Twój zakres obowiązków: realizacja procesów związanych ze sprzedażą usług dystrybucyjnych, przygotowywanie danych związanych ze sprzedażą usług dystrybucyjnych, m.in. dla celów planistycznych, sprawozdawczych, raportów i analiz danych, przygotowywanie danych i analiza procesu...
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja finansowania i rozliczania zadań w projektach zgodnie z wymogami podmiotów finansujących i obowiązującymi przepisami, opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian w projektach, dbanie o terminowość płatności oraz...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
Obsługa systemów informatycznych (Business Central, Symfonia Obieg Dokumentów) oraz prowadzenie baz danych, Przygotowywanie raportów, Rozliczanie delegacji pracowników, Wprowadzanie dokumentów do EOD (Elektroniczny Obieg Dokumentów), Ścisła współpraca z innymi działami w organizacji.
Monitorowanie należności, śledzenie terminów płatności i przypominanie o zaległych fakturach. Sprawdzanie poprawności faktur oraz innych dokumentów związanych z należnościami, uzgadnianie transakcji płatniczych. Wprowadzanie danych dotyczących transakcji bankowych i faktur do systemu...
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie dokumentacji Budowy; Analizę dokumentacji projektowej zgodnie z kosztorysem; Rozliczenia materiałów budowlanych; Analizę zużycia materiałów; Przeprowadzenie weryfikacji Dostawców/ Podwykonawców; Dokonywanie obmiaru wykonanych robót;...
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie dokumentacji Budowy; Analizę dokumentacji projektowej zgodnie z kosztorysem; Rozliczenia materiałów budowlanych; Analizę zużycia materiałów; Przeprowadzenie weryfikacji Dostawców/ Podwykonawców; Dokonywanie obmiaru wykonanych robót;...