Najnowsze oferty pracy

  • Samodzielny Księgowy

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista senior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Opis stanowiska Dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych oraz innych dokumentów kosztowych. Rozliczanie zaliczek, delegacji, kart VISA. Księgowanie wyciągów bankowych. Ewidencjonowanie i analizowanie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami. Analizowanie sald wybranych kont księgowych....
  • Nowoczesna Samodzielna Księgowa / Nowoczesny Samodzielny Księgowy

    Value Finance Books Sp. z o.o.   podlaskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    3 dni
    Twoje zadania: Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu). Sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami. Pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova...
  • Księgowy

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Weryfikacja księgowa dokumentów w systemie Comarch ERP XL – faktury zakupu (krajowe i zagraniczne), noty księgowe, noty odsetkowe; Weryfikacja poprawności wystawienia dokumentów sprzedaży: faktury, raporty fiskalne dobowe. Księgowanie w systemie Comarch ERP XL –...
  • Accountant - Accounts Receivable (AR)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Your mission issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro Cash&Carry shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
  • Accountant - General Accounting (GA)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Your mission accounting for transactions relating to stocks, fixed assets, taxes, calculation and accounting of accrued income and expenses, calculation and accounting of cost provisions, calculation and accounting of write-downs, monitoring and analysis of general ledger accounts, including...
  • Accountant with German

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards, vouchers,...
  • Accountant with Italian

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of ​accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
  • Accountant with Hungarian

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of ​accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
  • Księgowa / Księgowy

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Równoległa 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    CEL PRACY kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, a także zgodności z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi; dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych; analiza i uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie poszczególnych kont księgowych, w tym w...
  • Specjalista ds. księgowości

    EUROCAR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa, Białołęka    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   7 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Nasze wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe znajomość ustawy o rachunkowości doświadczenie na stanowisku księgowym; znajomość programów księgowych oraz MS Excel; Mile widziane: znajomość jeżyka rosyjskiego
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podlaskie Augustów Księgowy Augustów
Specjalista ds. rozliczeń (m/k)

Specjalista ds. rozliczeń (m/k)

Strabag BMTI SP. z o.o.
Augustów
praca stacjonarna
2301 dni temu

STRABAG SE jest europejskim Koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zatrudnieniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez zespołowej pracy. Pracownicy z inicjatywą, odpowiedzialni i dążący do celu i mają możliwość nieograniczonego rozwoju zawodowego.

Zostań częścią naszego zespołu!

 

Spółka STRABAG BMTI należy do koncernu STRABAG SE i jest odpowiedzialna za nabywanie, wynajem i remont sprzętu i maszyn budowlanych.

 

Obecnie poszukujemy osoby do pracy w oddziale w Augustowie ul. Mazurska 1b, na stanowisku:


Specjalista ds. rozliczeń (m/k)

Miejsce pracy: Augustów (podlaskie)

Opis stanowiska:

  • Koordynacja napraw maszyn
  • Księgowanie i wystawianie dokumentów księgowych (kontrola zgodności i zamówień i kompletności załączników pod Fakturami)
  • Kontrola rozliczeń i kosztów
  • Finansowe zamykanie miesięcy w firmowym programie
  • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej
  • Wyjaśniania otwartych pozycji podległych stanowisk kosztowych oraz wezwań do zapłaty
  • Uczestniczenie w przygotowywaniu sprawozdać rocznych dot. Ochrony środowiska
  • Zamówienia materiałów biurowych, spożywczych i chemii gospodarczej

Wymagania:

  • Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość przepisów z zakresu finansów, podatków i rachunkowości
  • Znajomość Ms Excel
  • Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego będzie dobrym atutem
  • Umiejętność priorytetyzacji powierzonych zadań oraz dobra organizacja
  • pracy
  • Dokładność i sumienność w realizowaniu powierzonych zadań
  • Rzetelność, skrupulatność i odpowiedzialność, komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • Praca w stabilnym i międzynarodowym środowisku
  • Duże możliwości rozwoju
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pakiet medczyny w Luxmed

 

 Prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku "Aplikuj teraz". Prosimy o zamieszczenie klauzuli:

 

Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez spółki koncernu STRABAG SE, w celu realizacji procesu rekrutacji. Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez spółki koncernu STRABAG SE, również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych”.


 

Poznaj

STRABAG

Dlaczego warto?

STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.

Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.

Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.

Opinie o pracodawcy

zdjecie pracownika

Marcin Czuba

Kierownik Kontraktu w branży mostowej

Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.

zdjecie pracownika

Anna Kowal

Specjalista ds. finansów

Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Dokumenty aplikacyjne
Krok spotkanie Rozmowa kwalifikacyjna
Krok propozycja_wspolpracy Podpisanie umowy

Podobne oferty

  • Samodzielny Księgowy

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista senior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Opis stanowiska Dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych oraz innych dokumentów kosztowych. Rozliczanie zaliczek, delegacji, kart VISA. Księgowanie wyciągów bankowych. Ewidencjonowanie i analizowanie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami. Analizowanie sald wybranych kont księgowych....
  • Nowoczesna Samodzielna Księgowa / Nowoczesny Samodzielny Księgowy

    Value Finance Books Sp. z o.o.   podlaskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    3 dni
    Twoje zadania: Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu). Sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami. Pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova...
  • Księgowy

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Weryfikacja księgowa dokumentów w systemie Comarch ERP XL – faktury zakupu (krajowe i zagraniczne), noty księgowe, noty odsetkowe; Weryfikacja poprawności wystawienia dokumentów sprzedaży: faktury, raporty fiskalne dobowe. Księgowanie w systemie Comarch ERP XL –...
  • Accountant - Accounts Receivable (AR)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Your mission issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro Cash&Carry shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
  • Accountant - General Accounting (GA)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Your mission accounting for transactions relating to stocks, fixed assets, taxes, calculation and accounting of accrued income and expenses, calculation and accounting of cost provisions, calculation and accounting of write-downs, monitoring and analysis of general ledger accounts, including...
  • Accountant with German

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards, vouchers,...
  • Accountant with Italian

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of ​accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
  • Accountant with Hungarian

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of ​accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
  • Księgowa / Księgowy

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Równoległa 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    CEL PRACY kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, a także zgodności z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi; dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych; analiza i uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie poszczególnych kont księgowych, w tym w...
  • Specjalista ds. księgowości

    EUROCAR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa, Białołęka    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   7 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Nasze wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe znajomość ustawy o rachunkowości doświadczenie na stanowisku księgowym; znajomość programów księgowych oraz MS Excel; Mile widziane: znajomość jeżyka rosyjskiego