• Obsługa rozliczeń finansowych. Przygotowanie i analiza memoriałów kosztowych i przychodowych dla obsługiwanych jednostek,
• Obsługa przychodów i należności, w tym: analizy poziomu należności i monitoring procesu windykacji należności,
• Obsługa procesu zakupowego, w tym: rejestracja potrzeb zakupowych i zamówień,
• Analiza alokacji zobowiązań i należności, w tym: analiza operacji finansowych w systemach informatycznych w zakresie prawidłowości księgowań.
• Ogólna znajomość procesu zakupowego i księgowego
• Biegła obsługa aplikacji biurowych (MS Office) w szczególności Excel
• Otwartość na zapoznanie się z obsługą wewnętrznych systemów finansowo-księgowych i specjalistycznych (Portal Zakupowy, Oracle, FlowAdi).
• Samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
• Umiejętność pracy w grupie
• Zorientowanie na cele i wynik
• Komunikatywność
• Stabilną pracę w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia;
• Atrakcyjną stawkę godzinową;
• Pracę w międzynarodowej firmie.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.