Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Rozliczeń finansowych w Biurze Innowacji
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie:
- prawidłowe księgowanie i archiwizowanie dokumentacji oraz bieżący monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu realizowanych projektów innowacyjnych/unijnych,
- cykliczne pozyskiwanie danych dotyczących działalności badawczo-rozwojowej (B+R) Budimex S.A.
- raportowanie do GUS z działalności B+R Budimex S.A.,
- przygotowywanie niezbędnych dokumentów i zestawień w przypadku kontroli i audytów realizowanych projektów, przeprowadzanych przez Komisję Europejską,
- ścisła współpraca z instytucjami finansującymi oraz konsorcjantami w zakresie rozliczania projektów z dofinansowaniem unijnym,
- weryfikację budżetów i ich wprowadzanie do systemu finansowego Spółki oraz dedykowanych systemów zewnętrznych SL2014 oraz Research Partecipant Portal.,
- miesięczną analizę wyników na prowadzonych projektach,
- raportowanie wyników finansowych realizowanych projektów
- cykliczne pozyskanie informacji dot. realizacji działań innowacyjnych w firmie,
- odpowiedzialność za prawidłowe rozliczenie Ulgi B+R.
Od kandydatów oczekujemy:
- minimum 2-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z księgową obsługą Spółki,
- znajomości aktualnych przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego oraz umiejętność praktycznego ich stosowania,
- wykształcenia wyższego o profilu ekonomicznym,
- samodzielności,
- decyzyjności,
- chęci do nauki i rozwoju w obszarze finansowej obsługi projektów unijnych,
- dociekliwości i konsekwencji w analizie i rozwiązywaniu problemów,
- zdolności analitycznych oraz umiejętności formułowania wniosków,
- dobrej znajomości pakietu MS Office, głównie programów Excel i Power Point,
- dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
Co możemy Ci zaoferować?
- system premiowy
- dzień wolny w urodziny
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- sekcje sportowe
- kursy językowe
- szkolenia dla pracowników
- wolontariat pracowniczy
- wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL