SPEDIMEX SP. Z O.O. jest polskim, stale rozwijającym się operatorem logistycznym, działającym na terenie Polski i Europy. Firma specjalizuje się w kompleksowych rozwiązaniach logistycznych w zakresie usług magazynowania, dystrybucji, agencji celnej, uzupełnionych o dedykowane rozwiązania branżowe.
Od 1993 roku spółka realizuje projekty logistyki kontraktowej. W 2011 roku firma została wyróżniona za największy wzrost pozycji rynkowej, w 2012 roku za konsekwentne umacnianie pozycji rynkowej, a w 2014 zyskała zaszczytny tytuł Solidnego Pracodawcy Dekady. W roku 2016 została wyróżniona w konkursie „Pracodawca Roku 2015.” W 2018 laureat nagrody „Pracodawca roku 2017”.
Zapraszamy do składania aplikacji na stanowisko:
- wsparcie biura w zakresie prowadzonych działań – generowania i weryfikacji wystawianych dokumentów
- praca z dokumentacją dotyczącą świadczonych usług
- pomoc w opracowywaniu faktur oraz obsłudze dedykowanych programów
- współpraca z innymi działami firmy
- wsparcie działu w różnorodnych pracach biurowych
- zainteresowania tematyką TSL i/lub rachunkowości, księgowości
- wykształcenia minimum średniego
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office - szczególnie Excel
- umiejętności organizacji pracy własnej i współpracy w zespole
- rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
- dokładności i rzetelności
- zdobycie doświadczenia w zakresie pracy w dziale rozliczeń oraz obiegu dokumentów i faktur
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- praktykę zawodową w dużej firmie
- funkcjonalne wykorzystanie wiedzy z obszarów rachunkowości, księgowości, kontaktu z klientem
- miłą atmosferę pracy w gronie doświadczonych osób
- możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin
- bezpłatną opiekę medyczną w najlepszej w Polsce sieci placówek prywatnych