kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
lokalizacja i tryb pracy: pracujemy hybrydowo - ok. dwa razy w miesiącu spotykamy się biurze w Łodzi, Kilińskiego 74 lub w biurze w Warszawie przy ulicy Prostej 18 forma zatrudnienia: umowę o pracę wymiar pracy: pełny etat zespół / dział: Departament Rozwoju Usług...
Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum; Bieżąca weryfikacja, korekta i systemowe rozliczanie kosztów ponoszonych przez Kontrakt; Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych...
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Work model: Hybrid (3 days/week from the office) Fixed-term contract of employment (1 year) What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in...
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja finansowania i rozliczania zadań w projektach zgodnie z wymogami podmiotów finansujących i obowiązującymi przepisami, opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian w projektach, dbanie o terminowość płatności oraz...
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
About the role: To enhance our support for farmer owners (members), we established a dedicated team in Gdansk over two years ago. As a Financial Operations Specialist – Global Member Support, your primary responsibility will be to ensure accurate and timely pre-payments and main payments to our...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
Twój zakres obowiązków: realizacja procesów związanych ze sprzedażą usług dystrybucyjnych, przygotowywanie danych związanych ze sprzedażą usług dystrybucyjnych, m.in. dla celów planistycznych, sprawozdawczych, raportów i analiz danych, przygotowywanie danych i analiza procesu...
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o. z siedzibą w Będzinie poszukuje pracowników, dla których budownictwo to pasja, a każdy nowy projekt staje się wyzwaniem. Jeśli lubisz tworzyć, planować, a następnie te plany wdrażać w życie i koordynować, jesteś dobrym organizatorem nastawionym na pracę zespołową i chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij nam swoje CV.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
OFERTA PRACY
Specjalista ds. rozliczeń budowy
Miejsce pracy: Bełchatów
Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
współpraca z podwykonawcami, dostawcami oraz kierownictwem budowy w zakresie kompletowania dokumentacji sprzedażowej (oświadczenia, świadectwa, deklaracje zgodności, protokoły odbioru, obmiary ilościowe, inne wymagane),
kontrola rozliczania robót realizowanych przez podwykonawców,
rozliczanie kontraktu z zamawiającym,
udział w tworzeniu raportu miesięcznego w zakresie rozliczenia finansowego,
udział w przygotowaniu dokumentacji powykonawczej,
archiwizacja dokumentacji związanej z wykonywaną pracą.
Od kandydatów oczekujemy:
wykształcenia wyższego technicznego lub ekonomicznego,
doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie budowlanej,
bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel,
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
lokalizacja i tryb pracy: pracujemy hybrydowo - ok. dwa razy w miesiącu spotykamy się biurze w Łodzi, Kilińskiego 74 lub w biurze w Warszawie przy ulicy Prostej 18 forma zatrudnienia: umowę o pracę wymiar pracy: pełny etat zespół / dział: Departament Rozwoju Usług...
Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum; Bieżąca weryfikacja, korekta i systemowe rozliczanie kosztów ponoszonych przez Kontrakt; Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych...
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Work model: Hybrid (3 days/week from the office) Fixed-term contract of employment (1 year) What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in...
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja finansowania i rozliczania zadań w projektach zgodnie z wymogami podmiotów finansujących i obowiązującymi przepisami, opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian w projektach, dbanie o terminowość płatności oraz...
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
About the role: To enhance our support for farmer owners (members), we established a dedicated team in Gdansk over two years ago. As a Financial Operations Specialist – Global Member Support, your primary responsibility will be to ensure accurate and timely pre-payments and main payments to our...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
Twój zakres obowiązków: realizacja procesów związanych ze sprzedażą usług dystrybucyjnych, przygotowywanie danych związanych ze sprzedażą usług dystrybucyjnych, m.in. dla celów planistycznych, sprawozdawczych, raportów i analiz danych, przygotowywanie danych i analiza procesu...