kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
lokalizacja i tryb pracy: pracujemy hybrydowo - ok. dwa razy w miesiącu spotykamy się biurze w Łodzi, Kilińskiego 74 lub w biurze w Warszawie przy ulicy Prostej 18 forma zatrudnienia: umowę o pracę wymiar pracy: pełny etat zespół / dział: Departament Rozwoju Usług...
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja finansowania i rozliczania zadań w projektach zgodnie z wymogami podmiotów finansujących i obowiązującymi przepisami, opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian w projektach, dbanie o terminowość płatności oraz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Responsibilities: Securities settlements Provide settlement services in our role as a global custodian for our clients, Ensure securities portfolios are transferred between other financial institutions, Guarantee timely settlement of transactions in global markets and play an active role in looking...
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
About the role: To enhance our support for farmer owners (members), we established a dedicated team in Gdansk over two years ago. As a Financial Operations Specialist – Global Member Support, your primary responsibility will be to ensure accurate and timely pre-payments and main payments to our...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum; Bieżąca weryfikacja, korekta i systemowe rozliczanie kosztów ponoszonych przez Kontrakt; Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych...
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
Twój zakres obowiązków: realizacja procesów związanych ze sprzedażą usług dystrybucyjnych, przygotowywanie danych związanych ze sprzedażą usług dystrybucyjnych, m.in. dla celów planistycznych, sprawozdawczych, raportów i analiz danych, przygotowywanie danych i analiza procesu...
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o. z siedzibą w Będzinie poszukuje pracowników, dla których budownictwo to pasja, a każdy nowy projekt staje się wyzwaniem. Jeśli lubisz tworzyć, planować, a następnie te plany wdrażać w życie i koordynować, jesteś dobrym organizatorem nastawionym na pracę zespołową i chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij nam swoje CV.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
OFERTA PRACY
Specjalista ds. rozliczeń budowy
Miejsce pracy: woj. łódzkie
Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
współpraca z podwykonawcami, dostawcami oraz kierownictwem budowy w zakresie kompletowania dokumentacji sprzedażowej (oświadczenia, świadectwa, deklaracje zgodności, protokoły odbioru, obmiary ilościowe, inne wymagane),
kontrola rozliczania robót realizowanych przez podwykonawców,
rozliczanie kontraktu z zamawiającym,
udział w tworzeniu raportu miesięcznego w zakresie rozliczenia finansowego,
udział w przygotowaniu dokumentacji powykonawczej,
archiwizacja dokumentacji związanej z wykonywaną pracą.
Od kandydatów oczekujemy:
wykształcenia wyższego technicznego lub ekonomicznego,
doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie budowlanej,
bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel,
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
lokalizacja i tryb pracy: pracujemy hybrydowo - ok. dwa razy w miesiącu spotykamy się biurze w Łodzi, Kilińskiego 74 lub w biurze w Warszawie przy ulicy Prostej 18 forma zatrudnienia: umowę o pracę wymiar pracy: pełny etat zespół / dział: Departament Rozwoju Usług...
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja finansowania i rozliczania zadań w projektach zgodnie z wymogami podmiotów finansujących i obowiązującymi przepisami, opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian w projektach, dbanie o terminowość płatności oraz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Responsibilities: Securities settlements Provide settlement services in our role as a global custodian for our clients, Ensure securities portfolios are transferred between other financial institutions, Guarantee timely settlement of transactions in global markets and play an active role in looking...
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
About the role: To enhance our support for farmer owners (members), we established a dedicated team in Gdansk over two years ago. As a Financial Operations Specialist – Global Member Support, your primary responsibility will be to ensure accurate and timely pre-payments and main payments to our...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum; Bieżąca weryfikacja, korekta i systemowe rozliczanie kosztów ponoszonych przez Kontrakt; Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych...
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
Twój zakres obowiązków: realizacja procesów związanych ze sprzedażą usług dystrybucyjnych, przygotowywanie danych związanych ze sprzedażą usług dystrybucyjnych, m.in. dla celów planistycznych, sprawozdawczych, raportów i analiz danych, przygotowywanie danych i analiza procesu...